رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان انتخاب شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۷:۲۲
کد خبر: ۸۴۰۷۳۶
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان انتخاب شد
مدیرکل ورزش و جوانان سمنان ضمن اشاره به برگزاری انتخابات در هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان با حضور رئیس فدراسیون، گفت: وحید اسدیان در بین سه نامزد به عنوان رئیس جدید هیئت انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجتبی جانعلی ضمن بیان اینکه صبح دوشنبه طی مراسمی با حضور رئیس فدراسیون وحید اسدیان به عنوان رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان انتخاب شد، ابراز داشت: در مجمع انتخابات رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان سه کاندید نامزد شدند که با انصراف سروش فرزامی راد رقابت بین دو نفر ادامه یافت.
وی بابیان اینکه از بین ۱۷ رأی وحید اسدیان با کسب ۱۰ رأی کرسی رئیس هیئت را از آن خود کرد، افزود: این در حالی بود که جواد عسگری دیگر رقیب وی هفت رأی را به خود اختصاص داد و تعداد آرای باطله و سفید نیز صفر بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ضمن بیان اینکه امیدواریم با برگزاری این انتخابات و مشخص شدن برنامه‌های این هیئت بتوانیم در استان قهرمانانی را به کشور و دنیا معرفی کنیم، ابراز داشت: در استان استعدادهای بسیاری در حوزه پرورش اندام، پرس سینه، مچ اندازی و غیره وجود دارد که با برنامه‌ریزی مناسب هیئت‌ها می‌تواند منجر به شکوفایی این استعدادها شود.
جانعلی افزود: خوشبختانه زیر ساخت‌های استان سمنان به لحاظ توسعه توریسم ورزشی بسیار مطلوب است که می‌توان با برپایی اردوهای تیم ملی و انجام مسابقات کشوری ضمن معرفی استان، جوانان را با ورزش قهرمانی بیش از پیش آشنا کنیم که امیدواریم به زودی با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم شاهد برپایی مسابقات کشوری در هیئت بدنسازی و پرورش اندام باشیم.
در مجمع انتخابات رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان که با حضور ناصر پورعلیفرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور ، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان ، مستجاب‌الدعوه مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد وحید اسدیان به عنوان رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان انتخاب شد.

 

نظر شما