رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور در سمنان؛

۴۰۰ باشگاه مشکل دار کشور پلمب شد/ مهمترین برنامه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تمرکز برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی است

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۳۷:۰۱
کد خبر: ۸۴۰۷۴۳
۴۰۰ باشگاه مشکل دار کشور پلمب شد/ مهمترین برنامه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تمرکز برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی است
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به فعالیت 12 هزار باشگاه در این رشته ورزشی، گفت : 400 باشگاه مشکل دار این رشته ورزشی سال 97 به علت تخلفات متنوع پلمب شد.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ناصر پورعلی فرد در مجمع انتخابات رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سمنان افزود: برخی باشگاه های غیرمجاز نیز با توجه به تذکر بازرس های این وزارتخانه، اقدام به اخذ مجوز کردند.
وی با بیان اینکه باشگاه های پرورش اندام باید از طریق کمیسیون ماده پنج مجوزهای لازم برای فعالیت اخذ کنند، تصریح کرد: چنان چه گزارشی مبنی بر فعالیت باشگاه های بدنسازی بدون مجوز به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها برسد، با آن برخورد قاطع می شود.
پورعلی فرد با بیان اینکه پیشگیری از قربانی گرفتن مواد نیروزا برای این فدراسیون از اولویت هاست، اظهارداشت: توزیع هر نوع مواد نیروزا و مکمل به هر شیوه ای در باشگاه‌های بدنسازی و پرورش اندام ممنوع است.
وی با اشاره به برخورد با مربیان متخلف در این زمینه، خاطرنشان کرد: اگر مربیان نسخه‌ای برای مصرف مواد نیروزا به ورزشکاران ارایه دهند ، به طور قطع در کمیته انضباطی مطرح و با آن ها برخورد می شود.
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام یادآور شد: ورزشکاران فریفته تبلیغات نادرست مواد نیروزا و مکمل ها نشوند و از مصرف این مواد خودداری کنند.
پورعلی فرد، مهمترین برنامه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام را تمرکز برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی پرورش اندام برشمرد و افزود: گام اول، حضور ورزشکاران پرورش اندام در رقابت های قهرمانی آسیا در مرداد 98 به میزبانی چین است.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان در آبان 98 در امارات، بیان کرد: حضور ورزشکاران پرورش اندام ایران در این رقابت ها از دیگر برنامه های تقویم ورزشی این فدراسیون است.
رئیس فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام یادآور شد: رقابت های انتخابی تیم ملی پرورش اندام برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی به ترتیب در اواخر خرداد تا اوایل تیر و شهریور 98 برگزار می شود.
پورعلی فرد بیان کرد: اخلاق مداری از شاخصه‌های مهم هر رشته ای از جمله بدنسازی و پرورش اندام است.
وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت 12 هزار باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در سراسر کشور، امکان تخلف از سوی برخی افراد وجود دارد و نباید انگشت اتهام را به سمت یک ورزش خاص گرفت.
رئیس فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام، با تاکید بر ضرورت برخورد با هر گونه رفتار ناشایست از سوی برخی افراد، یادآور شد: جامعه باید بداند هر فرد قوی هیکلی ورزشکار نیست.
رئیس فدارسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: 308 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده در سال 97 در پرورش اندام و بدنسازی فعالیت داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز