توقیف پارچه های قاچاق در سمنان

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۳:۰۷
کد خبر: ۸۴۷۹۲۱
توقیف پارچه های قاچاق در سمنان
فرمانده انتظامی استان از توقیف کامیون حامل 142 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در محور بین المللی تهران-مشهد خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار "روح الامین قاسمی" در تشریح این خبر افزود: در سال رونق تولید بی تردید مهم ترین ماموریت ناجا مبارزه با قاچاق انواع کالا و تامین امنیت سرمایه گذاران داخلی است که برای تحقق این دو مقوله تدابیر ویژه ای را در استان سمنان اتخاذ کرده ایم.

وی اجرای طرح های مستمر مبارزه با قاچاقچیان در محورها و شهرهای استان را از جمله این اقدامات دانست و خاطرنشان کرد: در آخرین طرح مورد اشاره یک دستگاه کامیون بنز توسط ماموران پلیس آگاهی سمنان توقیف شد.

قاسمی با بیان اینکه کامیون توقیفی حامل خرده بار به مقصد مشهد بود, تصریح کرد: در بررسی مدارک و گفت و گو با راننده میانسال خودرو, ظن ماموران تقویت و محموله آن بازدید شد.

به گفته این مسئول انتظامی کامیون بنز حامل 142 طاقه پارچه قاچاق بود که کارشناسان این 10 هزار متر پارچه را بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال  قیمت گذاری کردند.

فرمانده انتظامی استان از تحویل محموله توقیفی به مراجع قانونی و معرفی متهم به دادسرا و صدور قرار برای وی خبر داد و تاکید کرد: چشمان تیز بین ماموران انتظامی سمنان، مانع از جولان قاچاقچیان در محورهای مهم و بین المللی این استان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز