معاون اقتصادی استاندار؛

دستگاه های استان برای تحقق تعهد اشتغال در سال جدید، بکوشند

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۲:۲۸:۰۱
کد خبر: ۸۴۷۹۳۱
دستگاه های استان برای تحقق تعهد اشتغال در سال جدید، بکوشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: دستگاه های اجرایی استان با هم افزایی و افزایش تعاملات بین دستگاهی، در محقق شدن تعهد های اشتغال در استان همکاری و همراهی نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حشمت الله عسگری روز یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ در کارگروه تخصصی اشتغال استان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان در سال جدید به صورت ویژه برای ایجاد تعهد اشتغال تلاش کنند، افزود: تمامی مدیران و مسئولان استان بدانند که قلم و قدم آنها در ایجاد تعهد اشتغال و افزایش فرصت های شغلی در استان تاثیر گذار است.

وی گفت: در سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار و ۳۳۸ نفر تعهد اشتغال توسط دستگاه های اجرایی استان در نظر گرفته شده است که با توجه به قانون برنامه ششم که ۹ هزار نفر تعهد اشتغال برای استان در نظرگرفته شده، در حال حاضر بیشتر از این میزان تعهد اشتغال در استان داریم.

معاون استاندار سمنان از تحقق ۱۰۳ درصدی میزان تعهد اشتغال در سال ۹۷ خبر داد و اذعان داشت: در سال جدید نیاز است تا برای ایجاد مشاغلی که علاقمندی فارغ التحصیلان دانشگاهی به این نوع فرصت های شغلی بیشتر است، اقدام کنیم، طبق قانون اساسی، دولت و نظام مکلف است برای هر فردی در استان که علاقمند به اشتغال است حداقل های فرصت شغلی را فرآهم‌ کند و ما نیز باید در این راستا گام برداریم.

وی با بیان اینکه حوزه itc در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با توجه به جایگاه مهم این ‌مجموعه در مقوله اشتغال، نیاز است مدیران استانی این مجموعه در سال جدید نسبت به ایجاد تعهد اشتغال اقدام‌ کنند، خاطر نشان کرد:خوشبختانه فرصت های شغلی مناسب و پر درآمدی در حوزه itc وجود دارد که ایجاد تعهد و به وجود آمدن فرصت اشتغال، نیازمند تلاش ویژه مدیران این مجموعه در استان است.

عسگری ادامه داد: با توجه به اینکه بخش عمده جمعیت استان را شهرنشینان تشکیل می دهند، باید سهم شهرداری ها در ایجاد فرصت های شغلی سهم به سزا و بسیار تعیین کننده ای باشد و همچنینشهرداری ها می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در مدیریت امور شهری، نسبت به ایجاد فرصت های شغلی غیرمستقیم نیز به صورت ویژه اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان گفت: دادگستری نیز به دلیل حجم‌ گسترده اقدامات و خدمات قابل ارائه توسط این ‌مجموعه، می تواند در حوزه ایجاد تعهد اشتغال بسیار‌موثر عمل‌‌نماید که‌ نیاز است در این‌خصوص تلاش ویژه ای صورت‌ پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز