برای نخستین بار؛

دانشگاه سمنان در جمع دانشگاههای منتخب رتبه بندی لایدن قرار گرفت

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۳:۳۰:۱۳
کد خبر: ۸۴۸۹۰۸
دانشگاه سمنان در جمع دانشگاههای منتخب رتبه بندی لایدن قرار گرفت
بر اساس رتبه بندی سال ۲۰۱۸ دانشگاه لایدن هلند ، برای نخستین بار نام دانشگاه سمنان در جمع دانشگاه های موثر دنیا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : رتبه بندی لایدن مبتنی که از وب او ساینس دریافت می‌شود  شامل سه نمایه نامه علوم، علوم اجتماعی ، علوم انسانی و هنر است. 
دکتر سیف الله سعدالدین با بیان اینکه در جدیدترین رتبه بندی لایدن ، جمهوری اسلامی ایران دارای 26 دانشگاه ممتاز است افزود: ملاک لایدن برای انتخاب ۹۶۳ دانشگاه برتر جهان، تعداد انتشارات صورت گرفته است که در فاصله سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ در وب او ساینس نمایه شده است که با استفاده از مجموعه‌ای از شاخص‌های پیچیده کتاب شناختی، آمارهای مورد نظر را در سطح تأثیر علمی، همکاریها، دسترسی آزاد به انتشارات و تنوع جنسیتی دانشگاه‌ها فراهم می‌آورد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان گفت : شاخص جنسیت اخیرا به عنوان یک شاخص تأثیر گذار به ملاک های رتبه بندی افزوده شده است. 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه  قرار گرفتن نام دانشگاه سمنان در این نظام رتبه بندی که یکی از معتبرترین رتبه بندی های جهانی محسوب  و بسیار ارزشمند است اظهار امیدواری کرد : دانشگاه سمنان در سایر رتبه بندی های معتبر جهانی نظیر رتبه بندی تایمز، شانگ های و جهان اسلام جایگاه مطلوبی را کسب نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز