عضویت ۵۰۰ مامور انتظامی در طرح"پلیس اهداگر"

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۷:۵۳
کد خبر: ۸۴۹۳۴۵
عضویت ۵۰۰ مامور انتظامی در طرحپلیس اهداگر
فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح "پلیس اهداگر" در سمنان و عضویت 500 تن از ماموران انتظامی در سامانه اهدای عضو خبر داد و گفت: ایثارگری و فداکاری، زینت پلیس انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار "روح الامین قاسمی"  از طرح "پلیس اهداگر" رونمایی کرد و افزود: این طرح با هدف نهادینه سازی فرهنگ اهدای عضو در جامعه و همچنین ارتقاء روحیه ایثارگری و فداکاری در کارکنان تدوین و اجرا شد.

به گفته سردار قاسمی در مرحله نخست این طرح 500 تن از کارکنان انتظامی استان و خانواده های محترمشان در سامانه اهدای عضو کشور ثبت نام کرده اند.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به استقبال مطلوب و کم سابقه کارکنان از این اقدام خداپسندانه، این طرح در مراحل بعدی نیز پیگیری خواهد شد.

سردار قاسمی فرهنگ سازی برای ترویج اهدای عضو را بسیار مهم و ضروری خواند و با اشاره به یکی از آیات قرآن کریم تاکید کرد: اجر آنانی که برای نجات انسان ها تلاش و مجاهدت می کنند، با خداوند متعال است.

وی فرآیند هدیه دادن و هدیه گرفتن را در دین مبین اسلام ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد: اهدای عضو به واقع اهدای عضوی از بدن به بیمار نیازمند و دریافت هدیه ای معنوی و والا از پروردگار است.

قاسمی در ادامه ایثارگری و فداکاری را زینت پلیس جمهوری اسلامی دانست و افزود: تقدیم بیش از 13 هزار شهید در مسیر تامین نظم و امنیت و دفاع از مرزهای این سرزمین، شاهدی بر این ادعاست.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس در بسیاری از عرصه های فرهنگی و اجتماعی پیشگام و جلودار است، بر ادامه فعالیت های اجتماعی به ویژه در عرصه هایی که احساس نیاز بیشتری وجوددارد تاکیدکرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز