فرمانده سپاه سمنان:

آمریکا با اعلام آمادگی برای مذاکره با ایران درصدد ایجاد جو روانی گسترده و تضعیف کشورمان است

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۴:۴۹:۱۸
کد خبر: ۸۴۹۴۴۶
آمریکا با اعلام آمادگی برای مذاکره با ایران درصدد ایجاد جو روانی گسترده و تضعیف کشورمان است
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: راهبرد آمریکا از مذاکره از بین بردن قدرت نظامی و تسلیم کردن ایران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سرهنگ حمید دامغانی روز چهارشنبه در همایش مقاومت و رسانه در سالن جلسات شهید بسطامی حسینیه گمنام سپاه قائم(عج) افزود: رکن اساسی برای خنثی سازی توطئه های استکبار جهانی مقاومت است و باید با ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکا عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان گوشزدکرد.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا با اعلام آمادگی برای مذاکره با ایران درصدد ایجاد جو روانی گسترده و تضعیف کشورمان است.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان ادامه داد: اکنون آمریکا در ابعاد مختلف درصدد ایجاد فشار اقتصادی علیه ملت ایران است اما با توامندسازی داخلی این توطئه ها به سرانجامی نمی رسد.
دامغانی اضافه کرد: در سال های گذشته به مساله درون سازی اقتصاد توجه زیادی نشد که این امر باعث تاثیرپذیری کشور از فشارهای اقتصادی خارجی است.
وی تصریح کرد: رسانه های بیگانه درصدد غیرواقعی نشان دادن جامعه ایران هستند که باید رسانه های توانمند داخلی در این شرایط به میدان آمده و راهبردهای کینه توزانه غربی ها را خنثی کنند.
دامغانی با اشاره به نزدیکی سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: کلید واژه مهم پیروزی رزمندگان در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر مقاومت بود که با خواست خداوند رزمندگان در نبرد حق علیه باطل پیروز شدند.
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: فتح خرمشهر بر مبنای اعتقاد به خدا انجام شد و ولایتمداری رکن اصلی در سربلندی این نظام مقدس است.

 

نظر شما