ایران در تولید یراق پست های فشار قوی برق خودکفا شد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۵:۰۲
کد خبر: ۸۵۰۸۷۲
ایران در تولید یراق پست های فشار قوی برق خودکفا شد
با تولید و بهینه سازی 5 هزار نوع انواع یراق آلات و کِلَمپ های خطوط انتقال و پست های فشار قوی برق در دیباج دامغان، کشورمان در زمینه اتصالات اختصاصی این صنعت خودکفا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مدیر کارخانه ریخته گیری آلومینیم آلدا دامغان با اشاره به فعالیت واحد تحقیق و توسعه برای طراحی و ساخت قطعات در فهرست تحریم صنعت برق گفت : در کنار سه تولید کننده دیگر کشور توانستیم با تکیه بر 14 هزار مواد اولیه موجود در داخل کشور، انواع ملزومات و اتصالات آلومینیمی خطوط برق را با کیفیت بین المللی تولید کنیم.
به گفته ایمان سهرابی ، این واحد صنعتی توانمندی تولید قالب تا قطعه انواع یراق آلات و کلمپ های خطوط 63، 132، 230، 400 و 765 کیلو ولت برق کشور را با بهره گیری از 80 نیروی متخصص و کارگر ماهر دارد.
وی از صادارات این محصول به کشورهای همجوار نظیر افغانستان، پاکستان، سوریه و عراق خبر داد و گفت : ورود به عرصه یراق آلات خطوط ریلی نیز از امسال در این واحد صنعتی آغاز شده است.
این واحد صنعتی که از سال 73 فعالیت خود را در شهرک صنعتی دیباج آغاز کرده است، پس از یک دوره رکود و رسیدن به مرز ورشکستی دوباره با تلاش مدیران و کارگران و متخصصان محلی با تغییر رویکرد ساخت و تولید با محور رفع وابستگی و بی اثر کردن تحریم ها هم اکنون به یکی از واحدهای صنعتی فعال در 50 کیلومتری شمالشرق شهرستان دامغان تبدیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز