استاندار سمنان بیان کرد:

انتخابات بهترین زمان برای داوری عملکرد مسئولان/تأمین امنیت برگزاری انتخابات در دستور کار اعضای ستاد انتخابات

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۲:۴۰:۵۲
کد خبر: ۸۵۲۰۷۸
انتخابات بهترین زمان برای داوری عملکرد مسئولان/تأمین امنیت برگزاری انتخابات در دستور کار اعضای ستاد انتخابات
علیرضا آشناگر در نشست ستاد انتخابات استان سمنان گفت:تأمین امنیت برگزاری انتخابات در دستور کار اعضای ستاد انتخابات است و مردم با تمهیدات اندیشیده شده در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان سمنان در سالن غدیر استانداری، افزود: انتخابات بهترین زمان برای داوری عملکرد مسئولان و افراد است و مردم همواره بهترین انتخاب‌ها را در دوره‌های مختلف برای سربلندی و اقتدار نظام داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از تعلق و تعهد مردم نسبت به سرنوشت جامعه است و به یقین مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری حماسی خواهند داشت.

استاندار سمنان ادامه داد: متوسط مشارکت ۷۰.۲ درصد مردم استان در انتخابات مختلف در نظام جمهوری اسلامی نشان از دلدادگی مردم به نظام اسلامی و کشور است.

آشناگر اضافه کرد: اتخاذ رویکرد بی‌طرفی اعضای ستاد انتخابات سمنان، با وجود فعالیت گرایش‌های جناحی و سیاسی، باید مدنظر مسئولان قرار گیرد و مردم و مسئولان ارشد نظام توقع دارند همانند ادوار گذشته انتخابات سالم و پرشوری در استان برگزار شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تعداد واجدان شرایط رأی در استان سمنان ۵۰۱ هزار بود و برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد شهروندان واجد شرایط رأی به زودی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام درصدد کم فروغ نشان دادن و بی رغبت کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند، اما مردم ایران اسلامی با وحدت و همدلی بار دیگر توطئه‌های استکبار جهانی را با حضور حماسی در انتخابات خنثی می‌کنند.

آشناگر اضافه کرد: پوشش ۱۰۰ درصدی اینترنت در شعبه‌های اخذ رأی باید تأمین شود و رفع مشکلات زیرساختی احتمالی با برنامه ریزی اصولی در ماه‌های آینده در استان مدنظر مسؤولان مربوطه قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: تأمین امنیت برگزاری انتخابات در دستور کار اعضای ستاد انتخابات است و مردم با تمهیدات اندیشیده شده در انتخابات حضور گسترده خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز