برخورد جدی با عرضه کنندگان میوه و گوشت گران

۱۳۹۸/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۵:۴۶
کد خبر: ۸۵۳۱۹۳
برخورد جدی با عرضه کنندگان میوه و گوشت گران
اعضای تنظیم بازار استان سمنان برای بررسی برخورد با افزایش قیمت میوه و گوشت قرمز تصمیمی گیری کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان در جلسه این ستاد گفت: قیمت میوه در این استان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است که برای رفع این مشکل مقرر شده با همکاری فرمانداری و زیر نظر تعزیرات حکومتی ، بازارچه‌های میوه به صورت دائمی و موقت با عرضه میوه ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار  دایر شود.
سید حسن میرعماد افزود: قیمت گوشت در دامغان و شاهرود هم بین ۸ تا ۱۰ هزار تومان افزایش یافته که فرمانداران موظف شدند با تشکیل جلسات و تمهیدات ویژه از افزایش قیمت گوشت نیز جلوگیری کنند.
میر عماد همچنین میزان ذخایر برخی کالاها در استان سمنان را اعلام کرد و گفت : پنج هزار و 100 تن ، چهار هزار و 200 تن جو ، 185 تن کنجاله سویا، 16 هزار و 600 تن گندم، 11 هزار تن شکر و شش هزار و 500 تن برنج در انبارهای استان سمنان وجود دارد .

به گفته وی ، در ماه مبارک رمضان ، هزار و 428 تن شکر و دو هزار و 264 تن برنج در استان سمنان عرضه شده است.

وی در ادامه از تشدید نظارت بر بازار خبر داد و گفت: از بازرسی ۱۹۶۳ واحد صنفی ، ۱۳۲ پرونده با تخلفات ارائه نکردن فاکتور، درج نکردن قیمت روی محصولات و گران فروشی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون اقتصادی استاندار سمنان هم با تاکید بر اینکه واحدهای صنفی و‌ میوه تره بار بدون مجوز کسب باید هر چه سریعتر پلمپ شوند گفت : غرفه های عرضه مستقیم در بازار های میوه باید مدیریت شود تا قیمت میوه ها کاهش یابد.

حشمت الله عسگری افزود : یکی از عوامل گرانی میوه ، واحدهای صنفی و میوه تره باری هستند که در داخل شهر ها به عمده فروشی مشغولند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز