استاندار سمنان بیان کرد؛

برگزاری رویدادهای ورزشی،زمینه ساز تبادل فرهنگ‌های مختلف

۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۱۷:۱۵:۳۲
کد خبر: ۸۵۴۳۱۷
برگزاری رویدادهای ورزشی،زمینه ساز تبادل فرهنگ‌های مختلف
علیرضا آشناگر روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: برگزاری رویدادهای ورزشی و حضور دانش آموزان از نقاط مختلف کشور به استان سمنان زمینه تبادل فرهنگ‌های مختلف را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن غدیر استانداری افزود: برگزاری رویدادهای ورزشی و حضور دانش آموزان از نقاط مختلف کشور به استان سمنان زمینه تبادل فرهنگ‌های مختلف را فراهم می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان شاهرود با توجه به اقلیم منحصر به فرد ظرفیت بسیار قابل توجهی در برگزاری این رویداد مهم ورزشی دارد و مسئولان و سازمان‌های مردم نهاد برای برگزاری هرچه بهتر این دوره از رقابت‌ها تلاش کنند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه استان اولین بار است که میزبانی این دوره از رقابت‌ها را برعهده می‌گیرد، گفت: با تلاش دستگاه‌های اجرایی این مسابقات در بالاترین سطح ممکن در شاهرود برگزار شود.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در تجهیز اماکن ورزشی برای برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور در شاهرود تلاش کند.

به گزارش برنا،مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان کشور اواخر مرداد ۹۸ با حضور دست کم یکهزار دانش آموز ورزشکار، داور و مربی به میزبانی شهرستان شاهرود در استان سمنان برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز