خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۵:۴۵
کد خبر: ۸۵۵۴۲۰
خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان
رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان سمنان اظهار داشت: اکنون برداشت گندم در شهرستان‌های گرمسار و آرادان آغاز شده و این محصول راهبردی در پنج مرکز خرید این ۲ شهرستان به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان سمنان روز شنبه به خبرنگاران اظهار داشت: اکنون برداشت گندم در شهرستان‌های گرمسار و آرادان آغاز شده و این محصول راهبردی در پنج مرکز خرید این ۲ شهرستان به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می‌شود.

حسن حاجی ابراهیمی اظهار داشت: در یک هفته گذشته حدود سه هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های گرمسار و آرادان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه شبکه تعاونی روستایی مباشر خرید گندم است و این محصول پس از خرید به انبارهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان حمل می‌شود، افزود: قیمت تصویب شده دولتی گندم در کشور به ازای هر کیلوگرم ۱۷ هزار ریال است.

وی، حمایت از کشاورز، حذف واسطه‌ها و خودکفایی در تولید گندم را از اهداف خرید تضمینی این محصول در استان عنوان و خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز برداشت این محصول خرید گندم در سایر شهرستان‌های استان نیز انجام می‌گیرد.

رئیس اداره بازرگانی تعاون روستایی استان تصریح کرد: به طور کلی ۲۲ مرکز خرید شامل شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحویل این محصول از کشاورزان استان در نظر گرفته شده و خرید تضمینی گندم تا پایان برداشت این محصول در نقاط مختلف استان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز