مسابقات جایزه بزرگ دوی صحرانوردی در سمنان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۹:۳۹
کد خبر: ۸۵۷۲۵۲
مسابقات جایزه بزرگ دوی صحرانوردی در سمنان برگزار می‌شود
رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان گفت: مسابقات جایزه بزرگ دوی صحرانوردی یادبود «مصطفی حسن‌آبادی» اواخر خردادماه در این استان برگزار می‌شود.
 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علی‌اصغر نصیری‌گرجی اظهار کرد: برگزاری مسابقات داخلی و کشوری را اواخر خردادماه در پیش داریم.
رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با تأکید بر اینکه مسابقات جایزه بزرگ دوی صحرانوردی یادبود دونده مرحوم «مصطفی حسن‌آبادی» اواخر هفته جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: هنوز ثبت‌نام کامل انجام نشده است، اما پیش‌بینی می‌کنیم که حدود 100 تا 150 دونده در این رقابت شرکت کنند.
نصیری‌گرجی با اشاره به اینکه تیم هشت‌نفره نوجوانان استان سمنان به مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور اعزام می‌شوند، اضافه کرد: این تعداد نفرات طبق سهمیه فدراسیون تعیین شده است که مسابقات اواخر خردادماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به وضع زیرساخت‌های ورزش دوومیدانی در استان سمنان، تصریح کرد: زیرساخت‌های این رشته ورزشی در استان از وضع خیلی مطلوبی برخوردار نیست.
رئیس هیأت دوومیدانی استان سمنان با بیان اینکه تنها یک پیست دوومیدانی استاندارد در سمنان وجود دارد، اضافه کرد: این پیست در اختیار هیأت فوتبال است.
نصیری‌گرجی با تأکید بر اینکه پیستی قابل‌تمرین در استان سمنان وجود ندارد، اظهار کرد: تنها یک پیست وجود دارد که در اختیار هیأت فوتبال است؛ اما دوستان ما در این هیأت هر زمان که ما نیاز داشتیم، این پیست را در اختیار ما قرار دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز