مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان؛

استان سمنان در جایگاه نخست سرانه ورزشی کشور قرار دارد

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۱۱:۰۴:۳۳
کد خبر: ۸۵۸۷۳۸
استان سمنان در جایگاه نخست سرانه ورزشی کشور قرار دارد
مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: سمنان از نظر سرانه ورزشی، در رتبه اول بین استان های کشور قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛خسرو ارتقایی مشاور وزیر ورزش و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به همراه مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان از اماکن ورزشی شهرستان های استان سمنانبازدید کرد.
خسرو ارتقایی مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: سرانه ورزشی استان سمنان با توجه به دارا بودن فضاهای مختلف، بالای یک متر مربع به ازای هر نفر است در حالی که متوسط سرانه ورزش در کشور حدود ۶ دهم مترمربع است.
وی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام را اولویت اول وزارت ورزش دانست و گفت: توزیع استانی بودجه به منظور تکمیل طرح‌های در حال ساخت همچنان صورت نگرفته است که براساس اعلام شاخص‌ها و بررسی طرح‌ها، توزیع اعتبار صورت می‌گیرد.
ارتقایی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی ۹۷ و شناسایی طرح‌های اولویت دار برای تامین اعتبار در سال جاری، در سفر یک روزه به استان سمنان، طرح‌های نیمه تمام استان سمنان را مورد بازدید قرار دادیم.
وی افزود: امروز نه تنها در استان سمنان بلکه تعداد زیادی طرح نیمه کاره در کشور زیر نظر وزارت ورزش در حال اجرا است که با توجه به کمبود اعتبارات، تکمیل طرح‌ها به صورت دوره‌ای در دستور کار قرار دارد.
ارتقایی گفت: استخر مجموعه انقلاب، استادیوم پنج هزار نفره، سالن مجموعه ورزشی البرز شرقی با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ نفر برای جامعه ورزشی شهرستان دامغان، طرح‌های مفیدی است که در سال آینده برای تکمیل آن و پرداخت طلب پیمانکاران، اعتبار لازم اختصاص می‌یابد.
ارتقایی، به منظور بازدید از چندین طرح ورزشی و پیگیری روند ساخت آنها، در برنامه ای یک روزه به استان سمنان سفر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز