برای اولین بار در سطح کشور انجام شد:

طرح اعتبارسنجی و رتبه بندی سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۸:۳۷
کد خبر: ۸۶۵۵۸۵
طرح اعتبارسنجی و رتبه بندی سازمان های مردم نهاد جوانان استان سمنان
اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به عنوان استان پایلوت در انجام طرح اعتبارسنجی و رتبه بندی سازمان های مردم نهاد جوانان در سطح کشور انتخاب شده و گام نخست اجرای آن با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به عنوان استان پایلوت در انجام طرح اعتبارسنجی و رتبه بندی سازمان های مردم نهاد جوانان در سطح کشور انتخاب شده و گام نخست اجرای آن با موفقیت به پایان رسید.

در این طرح که بر اساس شاخص های بین المللی پایش عملکرد تشکل های غیر دولتی و فعالیت های داوطلبانه طراحی شده است، عملکرد سازمان های مردم نهاد جوانان در دو گام مورد سنجش و بررسی قرار خواهد گرفت. در گام نخست که فرایند آن با موفقیت در استان به پایان رسید، فرم خود اظهاری سمن ها با تاکید بر تکمیل مشخصات سمن مربوطه و بارگزاری اطلاعات مهم در خصوص عملکرد سمن به صورت اینترنی انجام شده است و در گام دوم تیم مجری طرح طی یک فرایند چند روزه با سمن های فعال استان مصاحبه و ارزیابی حضوری داشته و از نتایج بدست آمده، سمن های جوانان استان سمنان رتبه بندی شده و مبنای برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری کارگاه ها و طرح ها، تخصیص اعتبارات و اعزام به دوره های آموزشی رتبه کسب شده توسط سمن است.

لازم به ذکر است استان سمنان اولین استان اجرای کننده این طرح به صورت پایلوت در سطح کشور بوده که پس از نهایی شدن طرح، این فرایند در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

خبرنگار: آسیه السادات طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز