امروز صورت گرفت

جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع جوانان عاشورایی با محوریت ورزشکاران و جوانان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۹:۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۹۶۶۲
جلسه هماهنگی برگزاری اجتماع جوانان عاشورایی با محوریت ورزشکاران و جوانان برگزار شد
قناد گرامیداشت و بزرگداشت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام را از با سابقه ترین و پایدارترین مراسمات جهت معرفت افزایی و هویت بخشی به دوستداران اهل بیت علیهم السلام دانست و تاکید کرد: همانگونه که مقام عظمای ولایت فرموده‌اند بایستی ملزومات ستاد ملی کرونا کاملاً رعایت شود .

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی ،با حضور معاونین اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ، مسئولین واحدها و رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان جلسه هماهنگی برای برگزاری باشکوه اجتماع جوانان عاشورایی با مشارکت اداره کل ورزش وجوانان، سازمان های مردم نهاد جوانان و هیات نجات غریق و غواصی برگزار شد.

قناد سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، به آحاد جامعه خصوصاً جامعه ورزش و جوانان از کلیه جوانان حسینی دعوت به عمل آورد تا در گردهمایی جوانان عاشورایی در روز ملقب به حضرت علی اکبر علیه السلام به عنوان جوان رعنای میدان عاشورا و شبیه ترین فرد به رسول خدا شرکت کنند.

قناد گرامیداشت و بزرگداشت ایام سوگواری امام حسین علیه السلام را از با سابقه ترین و پایدارترین  مراسمات جهت  معرفت افزایی و هویت بخشی  به دوستداران اهل بیت علیهم السلام دانست و تاکید کرد: همانگونه که مقام عظمای ولایت فرموده‌اند بایستی ملزومات ستاد ملی کرونا کاملاً رعایت شود .

وی ضمن تشکر و قدردانی از هیئت نجات غریق و غواصی استان که محوریت برنامه و مجمع سمن های مردم نهاد جوانان استان همکاری در اجرای را برعهده دارند، خواستار مشارکت جوانان در کلیه مراسمات عزاداری و ترویج پویش جوانان مدافعان سلامت عزاداران شد.

 سرپرست معاونت امور جوانان همچنین بر اقدامات مثمر ثمر سازمان های مردم نهاد جوانان و هیات ورزشی در عرصه مبارزه با ویروس کرونا و ضدعفونی کردن معابر و توزیع ماسک و گان و خدمت به نظام بهداشت و جمع آوری کمک های انسان دوستانه در قالب رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه اشاره و از اقدامات این سازمان های غیر دولتی و مردمی و هیات های ورزشی تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز