دبیر سمن یاران آفتاب شهرستان خوسف خبرداد:

پویش «#من_یک_رزمنده ام»

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۴۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۷۵۱۷
پویش «#من_یک_رزمنده ام»
رمضانی گفت: استکبار در نظر داشت تا با داعش سوریه و عراق را فتح کند و به هدف اصلی که ایران بود برسد اما نسل دوم و سوم انقلاب که امام را ندیده بودند با الگوپذیری از شهدای دفاع مقدس به مقابله با داعش پرداخت و پیروز میدان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،مرتضی رمضانی دبیر سمن یاران آفتاب شهرستان خوسف پویش «#من_یک_رزمنده ام» با هدف آشنایی نسل امروز با رشادت های رزمندگان غیور دوران دفاع مقدس، مرور و حفظ خاطرات جنگ از زبان نسل امروز، تکریم رزمندگان، شهدا، جانبازان، اسرا و خانواده ایشان در فضای مجازی برگزار شد.

رمضانی گفت: آنچه امروز ایران دارد به برکت هشت سال دفاع مقدس است، دفاع در شرایطی نابرابر که در آن از اولیه ترین نیازهای خودمان محروم بودیم و پیروزی در این عرصه اکنون به برکت خون شهدا محقق شده است،

.

وی افزود: استکبار در نظر داشت تا با داعش سوریه و عراق را فتح کند و به هدف اصلی که ایران بود برسد اما نسل دوم و سوم انقلاب که امام را ندیده بودند با الگوپذیری از شهدای دفاع مقدس به مقابله با داعش پرداخت و پیروز میدان شد.

دبیر سمن یاران آفتاب تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که اگر نگوییم جوانهای امروز ما بهتر از جوانهای دفاع مقدس بوده اند اما از آنها نیز کمتر نبودند، امروزه نیز این روحیه دفاعی در مبارزه با کرونا در کادر پزشکی با الگوهای دفاع مقدس یکی است تاجایی که به دست آوردهای جدید در تولید کیت آزمایشگاهی دست یافته ایم که بتوان به تمام دنیا کمک کرد و در همین حین آمریکا با آن همه امکانات بیشترین تلفات را داشته است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک حادثه معمولی نبود و باعث تداوم انقلاب شد و انشاء الله تا ظهور منجی ادامه دارد. مقام معظم رهبری می فرمایند: «حوادث تاریخی را دو مطلب تهدید می کند یکی فراموشی و دیگری تحریف است»، ضبط تاریخ شفاهی جلوگیری از فراموشی و تحریف است که این مهم از وظایف اصلی ما و شماست.

مرتضیرمضانی در انتها بیان کرد: در این پویش رزمندگان شهرستان خوسف با ارسال تصاویر و خاطرات هشت سال دفاع مقدس برای نوجوانان و جوانان در فضای مجازی  بیان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز