نشست هم اندیشی منتخبین سازمان های مردم نهاد استان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۶۷۵۴۱
نشست هم اندیشی منتخبین سازمان های مردم نهاد استان برگزار شد
برگزاری جلسات هم‌اندیشی به منظور شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادات سازمان‌های مردم‌نهاد است و استفاده از آنها در پیشبرد اهداف و امور جوانان است.
به گزارش خبرگزاری برناخراسان جنوبی، نشست هم اندیشی منتخبین سازمان های مردم نهاد استان با مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در سالن جلسات  اداره کل برگزار شد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در این نشست اظهار کرد: ساماندهی برنامه های فرهنگی جوانان ، فعال سازی سمن ها در استان و برگزاری مراسمات متناسب با حوزه جوانان از اولویت های کاری این اداره کل است.
وی اظهار کرد:برگزاری جلسات هم‌اندیشی به منظور شنیدن صحبت‌ها و پیشنهادات سازمان‌های مردم‌نهاد است و استفاده از آنها در پیشبرد اهداف و امور جوانان است.
در ابتدای این جلسه تردست معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل به بیان گزارش اجمالی از فعالیتهای معاونت جوانان پرداخت

معاونت جوانان استان پس از شنیدن نقطه نظرات دبیران سمن ها ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اظهار داشت : فعالیت سازمانهای مردم نهاد استان مهم و تأثیر گذار است و ابراز امیدواری کرد که بیش از پیش شاهد افزایش کمی و کیفی فعالیت سمن ها باشیم که از شاخص های توسعه اجتماعی و فرهنگی استان می باشد

همچنین لازم به ذکر است کارگاه توانمندسازی تشکل های مردم نهاد جوانان استان در سالن جلسات اداره کل برگزار شد. هدف از برگزاری این کارگاه ، آگاهی بخشی از اهمیت اخذ شناسه ملی برای سازمان های مردم نهاد جوانان تشریح" و در ادامه با حضور مطهری کارشناس ثبت شرکت ها مراحل ثبت در سامانه و اخذ شناسه ملی توضیح داده شد. همچنین در این کارگاه، موارد مهمی نظیر موضوعات مرتبط با فعالیت سازمان های مردم نهاد و اطلاعات کافی در مورد موضوع مهم شناسه ملی اطلاع رسانی شد.

 

 
 

 

نظر شما