هم اندیشی مجمع جوانان خراسان جنوبی، با سرپرست معاونت امور جوانان

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۸:۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۶۲۳۱
هم اندیشی مجمع جوانان خراسان جنوبی، با سرپرست معاونت امور جوانان
قناد بیان کرد: سهم خواهی های مناسب از حقوق جوانان توسط مجمع به شناسایی و حل مسائل جوانان منجر شود

به گزارش خبرگزاری برناخراسان جنوبی،این جلسه با حضور معاون جوانان، رئیس گروه مشارکت های اجتماعی، مسئول حراست اداره کل و دو نفر از اعضای مجمع جوانان به نمایندگی از مجمع جوانان استان برگزار شد.

مهدی قناد بیان داشت: حضور قوی مجمع باعث خواهد شد که پایگاه مردمی تشکل ها افزایش یافته و از حقوق جوانان دفاع جانانه به عمل آید و سهم خواهی های مناسب از حقوق جوانان توسط مجمع به شناسایی و حل مسائل جوانان منجر شود و انتظار می رود مجمع بتواند کارهای عمیق تر و در سطح نماینده جوانان استان انجام دهد و مطالبه گری را از مسیرهای اداری و کارشناسی شده پیگیری نماید.

وی خواستار تشکیل کمیته های زیرمجموعه مجمع و حضور جوانان مختلف در آن جهت جمع بندی موارد و احصاء آنها و ارزیابی آنها در کمیته های ذیل ستاد و در نهایت طرح مباحث در ستادهای ساماندهی امور جوانان استان به منظور راهگشایی بسیاری از مسائل جوانان شد و ابراز امیدواری کرد در فرصت پیش رو بسیاری از موارد قبلی برطرف و همانگونه که سایر سازمانهای مردم نهاد در نشست صمیمی با مدیر کل ورزش و جوانان ابراز داشتند زمینه فعالیت حداکثری اعضای مجمع و سایر تشکل ها در پیشبرد مسائل جوانان فراهم شود.

در ادامه تکتم سید آبادی رئیس مجمع استان شرایط شیوع ویروس کرونا را وقفه ای برای اجرای برخی عملکرد ها و برنامه ریزی های صورت گرفته عنوان کرد و گزارش شفاف مالی معاونت جوانان به سازمان های مردم نهاد را امری شایسته عنوان نمود.

وی با ارائه گزارش شفاهی از برخی اقدامات مجمع در حوزه های مختلف نظیر کرونا و ارتباط با برخی مدیران دستگاه های اجرایی از جمله فعالیت های مجمع ابراز امیدواری کرد و بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته عملکرد بهتری از سوی مجمع جوانان انجام خواهد پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز