به منظور برنامه ریزی هفته جوان صورت گرفت:

نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان با منتخب تشکل های جوانان

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۷:۰۲:۵۶
کد خبر: ۸۳۲۹۴۵
نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان با اعضای مجمع جوانان استان و منتخب تشکل های جوانان، به منتظور برنامه ریزی و هرچه بهتر برگزار نمودن برنامه های هفته جوان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزای برنا از سمنان؛ نشست صمیمی مدیرکل ورزش و جوانان با اعضای مجمع جوانان استان و منتخب تشکل های جوانان، به منتظور برنامه ریزی و هرچه بهتر برگزار نمودن برنامه های هفته جوان برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، دکتر مرادی معاون فرهنگی و امور جوانان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه سیل اخیر، به معرفی اعضای مجمع جوانان و توانمندی ها و عملکرد سمن های استان پرداخته و بیان داشتند  مجمع جوانان استان سمنان از بهترین مجامع جوانان استانی بوده که از نیروهایی یک دست، فعال و خوش فکر تشکیل شده و امید است بتوانند خدمات خوب و ارزنده ای را به جوانان استان ارائه دهند. ایشان در ادامه ضمن بیان مهمترین عملکرد و برنامه های سمن ها در سال 97، به واقعه تاسف بار سیل اخیر اشاره نموده و بیان داشتند با توجه به نامه اخیر معاون جوانان وزارت خانه مبنی بر تغییر ساختاری برنامه های هفته جوان همسو با کمک و حمایت از سیل زدگان، سعی شده است محوریت اکثر برنامه های این هفته که با همت سمن های جوانان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد، موضوع جمع آوری کمک برای آسیب دیدگان سیل اخیر باشد و در معاونت جوانان بتوان شرایطی را برای اعزام داوطلبانه اعضای سمن ها به مناطق سیل زده محیا نمود.

در ادامه این نشست 3ساعته، اعضای مجمع جوانان و منتخب سمن های جوانان به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداخته که مهمترین آنان عبارت است از: پیگیری مستمر جهت احداث دائمی خانه جوانان در شهرستان سمنان و ایجاد خانه جوانان در سایر شهرستان های استان، حمایت از طرح ها و ایده های سمن ها توسط اداره کل، هماهنگی و یکپارچه نمودن کمک های مردمی، سمن ها و سایر ارگان ها جهت خدمت رسانی بهتر به سیل زدگان.

در انتها نیز جانعلی، مدیرکل ورزش و جوانان ضمن محکوم نمودن اقدام خصمانه امریکا علیه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، اقدامات این اداره کل برای کمک به سیل زدگان و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش و جوانان در روز 13 فروردین 98 به استان لرستان را تشریح نمودند. ایشان در ادامه بر لزوم شفایت و انضباط مالی سمن های جوانان تاکید نموده و بیان داشتند اداره کل ورزش و جوانان آمادگی حمایت و استفاده از طرح های بدیع و خلاقانه سمن های جوانان را دارد. ایشان اتمام ساخت خانه جوانان در شهر سمنان و نیز ایجاد خانه جوانان در سایر شهرستان ها را از اولویت های اداره کل دانسته و این نوید را به سمن های جوانان شهرستان شاهرود دادند که بزودی خانه جوانان این شهرستان در راستای طرح ها و اهداف مرتبط با مهارت آموزی و کارآفرینی افتتاح خواهد گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز