پزشک رییس جمهور آمریکا:

ترامپ رو به بهبودی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۱:۰۰:۵۲
کد خبر: ۱۰۶۸۰۸۳
ترامپ رو به بهبودی است
پزشک رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری گفت که حال رئیس جمهور این کشور رو به بهبودی بوده و وی دیگر تب ندارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سین کنلی» پزشک «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری گفت که صبح امروز (به وقت واشنگتن) وضعیت رئیس جمهور بسیار خوب بوده و انتقال وی به بیمارستان "والتر رید" اقدامی پیشگیرانه بوده است.

وی در ادامه این کنفرانس خبری گفت که حال ترامپ با گذر زمان در حال بهبودی بوده و از بهبودی که رئیس جمهور حاصل کرده بسیار خرسند هستیم.

پزشک رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «سرفه خفیف، گرفتگی بینی و احساس خستگی ترامپ در حال بهبود یافتن است.»

کنلی اضافه کرد که ترامپ از روحیه بسیار خوبی برخوردار بوده و تب نداشته و مشکلی در تنفش ندارد.

وی از اشاره به این موضوع خودداری کرد که آیا ترامپ زیر دستگاه اکسیژن قرار داشته یا خیر و تنها این را گفت که وی نه دیروز و نه امروز از دستگاه اکسیژن ساز استفاده نکرده است.

پزشک رئیس جمهور آمریکا هیچگونه جدول زمانی برای خروج ترامپ از بیمارستان ارائه نکرد و گفت که شرایط وی خوب بوده و به تیم پزشکی گفته که احساس می‌کند این توانایی را دارد که امروز بیمارستان را ترک کند.

کنلی در پاسخ به این سوال که چرا ترامپ به بیمارستان نظامی «والتر رید» منتقل شده، گفت: «چون وی رئیس جمهور آمریکاست.»

یکی دیگر از تیم پزشکی ترامپ گفت که رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه و جمعه تب خفیفی داشته و برنامه تیم پزشکی این است که ترامپ برنامه پنج روزه درمان با داروی «رمدسیویر» را تکمیل کند.

وی افزود: «برنامه امروز این است که وی را به خوردن و نوشیدن و کارهایی را که باید برای بهتر شدن انجام دهد، تشویق کرد.»

تیم پزشکی ترامپ همچنین درباره وضعیت «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهور آمریکا گفت که شرایط وی بسیار خوب بوده و می‌تواند در منزل باقی بماند.

رئیس جمهور آمریکا بامداد روز جمعه از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و به دنبال آن یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا در ترامپ که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

ساعتی بعد از این خبر، رئیس‌جمهور آمریکا با بالگرد به بیمارستان نظامی «والتر رید» در واشنگتن دی سی منتقل شد و مقام‌های این کشور گفتند که او احتمالا چند روزی را در آنجا سپری خواهد کرد.

 

نظر شما