آنتونی فاوچی:

هیچ گاه از هیچ نامزد سیاسی حمایت نکرده ام

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۱۹۸۹
هیچ گاه از هیچ نامزد سیاسی حمایت نکرده ام
مشاور ارشد علمی کاخ سفید در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا نسبت به اقدام کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ انتقاد و اعلام کرده که آنها بدون اجازه او از سخنانش در یک آگهی تبلیغاتی استفاده کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در آگهی تلویزیونی که کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ منتشر کرده با تقطیع سخنان وی اینگونه به نظر می رسد فاوچی در تایید عملکرد ترامپ در مقابله با همه گیری ویروس کرونا صحبت می کند و می گوید: "نمی توانم تصور کنم که کسی بتواند بهتر از این عمل کند."

فاوچی گفته این سخنان که در مصاحبه با شبکه خبری فاکس بیان شده، در تایید عملکرد کارگروه مقابله با ویروس کرونا در کاخ سفید بوده است.

دکتر آنتونی فاوچی که رییس موسسه بیماری های عفونی آمریکاست، هدایت علمی این کارگروه را برعهده دارد.

فاوچی در مصاحبه با شبکه خبری فاکس در ماه مارس گفته بود:‌ "من تقریبا تمام وقتم را به این موضوع اختصاص داده ام. من هر روز در کاخ سفید با کارگروه ویژه جلسه دادم. تک تک روزها. بنابراین نمی توانم تصور کنم که کسی بتواند بهتر از این عمل کند."

در واکنش به سوء استفاده کارزار انتخاباتی ترامپ، فاوچی با ارسال بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه خاطرنشان کرد که‌ "در نزدیک به پنج دهه خدمت،‌ هیچ گاه به طور عمومی از هیچ نامزد سیاسی حمایت نکرده ام."

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز