ترامپ:

با پیروزی بایدن، چین مالک آمریکا می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۷:۵۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۲۹۹۵
با پیروزی بایدن، چین مالک آمریکا می‌شود
رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر دموکرات‌ها را به سوسیالیسم منتسب کرد و گفت در صورت پیروزی بایدن، چین مالک آمریکا خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دونالد ترامپ شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی خود در پنسیلوانیا سخنان خود را با حمله علیه جو بایدن رقیب انتخاباتی دموکرات خود آغاز کرد و افزود: اگر بایدن پیروز شود، پیروزی چین خواهد بود اما اگر من برنده شوم، آمریکا و همه شماها پیروز شده‌اید.

رئیس جمهوری آمریکا در این اظهارات که بخش عمده آن در چند ماه اخیر بارها تکرار شده است، باز هم مدعی شد ابوبکر البغدادی را از بین برده و ۱۰۰ درصد قلمرو خلافت داعش را بازپس گرفته‌اند.

ترامپ همچنین با تکرار اهانت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس ایران را به دستور وی ترور شد، مدعی شد تروریست شماره یک جهان را حذف کرده‌اند و اکنون او از بین رفته است.

وی که بارها از رسیدن به توافق با ایران سخن گفته است و در عین حال شدیدترین تروریسم اقتصادی را متوجه مردم ایران ساخته است، به اقدام خود در خروج از توافق بین‌المللی هسته‌ای اشاره کرد و افزود: بدترین معامله‌ای که تاکنون دیده‌ام چیست؟ این جان کری است. شخص کاملا بی کفایت بود و نمی‌دانست در چه جهنمی می‌رود. او ۱۵۰ میلیارد دلار که ۱.۸ میلیارد آن پول نقد بود را برای هیچ چیز داد.

ترامپ ادامه داد: من به قول خود عمل کردم و پایتخت واقعی اسرائیل را شناسایی و سفارت آمریکا را در قدس باز کردم. من همچنین حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان را به رسمیت شناختم. من ۵۲ سال است که تلاش می‌کنم آن را به دست آورم و به جای جنگ بی‌پایان ، ما در حال صلح در خاورمیانه هستیم.

وی با اشاره به توافق موسوم به ابراهیم که بین امارات و بحرین و رژیم صهیونیستی امضا شد، ادعا کرد: من در واقع نامزد دریافت جایزه صلح نوبل شدم. رسانه‌ها آن را پوشش ندادند، من سه بار نامزد نوبل شدم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز