اتهام جدید ترامپ به جو بایدن در آستانه شکست!

۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۰۱۱۹
اتهام جدید ترامپ به جو بایدن در آستانه شکست!
ترامپ در واپسین روزهای باقی مانده به انتخابات، تلاش دارد تا از طریق توئیتر به رقیب دموکرات خود حمله کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کارشناسان، تحلیلگران  مسائل داخلی آمریکا درحالی نسبت به فاصله دونالد ترامپ نسبت به رقیب دموکرات وی درنظرسنجی ها خبر داده و آنرا زنگ خطری برای وی عنوان کرده اند، اکنون ترامپ در واپسین روزهای باقی مانده به انتخابات، تلاش دارد تا از طریق توئیتر به رقیب دموکرات خود حمله کند.

ترامپ به تازگی در چند توئیت علیه بایدن مطلب نوشت که با هزاران بازخورد منفی در شبکه اجتماعی توئیتر همراه شد.

بر اساس این گزارش ، ترامپ در حساب توئیتر خود با حمله بردن به بایدن نوشت:  بایدن دادگاه دیوان عالی آمریکا را نابود خواهد کرد، نگذارید این اتفاق روی دهد.

«امی کنی برت» گزینه پیشنهادی رییس جمهوری آمریکا برای تصاحب کرسی دیوان عالی و پس از بررسی صلاحیت دو هفته ای  وی در کمیته قضایی سنا  سرانجام با رای اعتماد سنا موجب شد تا برت  جانشین «روث گینزبرگ» ، ۸۷ ساله ، قاضی آمریکایی که در  اواخر شهریورماه گذشته درگذشت،  شود.

ترامپ در توئیتی دیگری بر ضد بایدن اقدام به نشر هشتک «خانواده مجرم بایدن»  (#BidenCrimeFamiily) کرد و همچنین در توئیتی دیگر با حروف بزرگ که نشان دهنده فریاد زدن اوست نوشت: آمریکا را باردیگر سربلند خواهیم کرد، رای دهید.

بازخورد منفی کاربران

توئیت های تازه ترامپ  با واکنش های بسیاری در شبکه اجتماعی توئیتر داشت.

کاربری به نام «موری» (@murray_nyc) خطاب به ترامپ نوشت: ترامپ با انتصاب سه به شش (دیوان عالی آمریکا متشکل از ۹ قاضی در منصبی مادامدام العمر است)  به نفع محافظه کاران نابود کرده است، میلیون ها آمریکایی برعلیه این اقدام رای می دهند.

کاربردیگری با عنوان «شهروند نگران» (ConcernedCitizen- @Socialiberalist) در واکنش منفی به توئیت ترامپ نوشت: لعنت به آرایی که تو را بالا نگه دارد، برو بخواب ، خیلی دیر شده است، تو باختی.

کار بردیگری در شبکه اجتماعی توئیتر با نشانی « @Strandjunker» در پاسخ به توئیت اخیر ترامپ نوشت: من دستگاه «لپ تاپ» بایدن را نمی خواهم من برگه اظهارانامه مالیاتی ترامپ  و سوابق پزشکی او را می خواهم، اسناد مصونیت امنیتی ایوانکا و  «جرد کوشنر» (داماد) ترامپ در کاخ سفید را میخواهم.

تحلیگران سیاسی در آمریکا: ترامپ فرصتی برای جبران مافات ندارد

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران با توجه به عملکرد حدود چهارساله ترامپ در کاخ سفید که پیامدهای آن بحران ها سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی بهداشتی را به دنبال داشته است، در اندک زمانی که تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است، فرصت چندانی برای جبران مافات و کاستن از فاصله انتخاباتی خود از جو بایدن نمی دانند.

«مارک  پن» (Mark Penn) استراتژیست و تحلیلگر سیاسی درمورد نتایج  نظرسنجی های اخیر در آمریکا که اکثر آنها نشانگر پیشتازی بایدن از ترامپ است به تارنمای خبری  آمریکای هیل (TheHill) گفت: وضعیت جو بایدن در ایالت های که دموکرات و یا جمهوریخواه بودن آنها دقیقا مشخص نیست بطوری به نفع وی است که ترامپ با توجه به زمان اندکی که تا برگزاری انتخابات باقی است امکان پر کردن این فاصله را ندارد، به دنبال شدت یافتن شیوع ویروس کرونا و پرتجربه بودن بایدن، ترامپ به سختی بتواند نظرها را به سوی خود دراین سه ایالت جلب کند.

تاکنون و بنابر آمار «یو.اس الکشن پراجکت» تاکنون بیش از ۸۲میلیون آمریکایی آرا خود را در انتخابات زودهنگام به صندوق ها ریخته اند، از این تعداد بیش از ۲۸ میلیون و ۳۷۰هزار ارای حضوری و بالغ بر ۵۳میلیون و ۶۶۰ هزار آرا پستی  بوده است.

انتخابات آمریکا در ۱۳ آبان ماه به پایان می‌رسد. تعداد واجدین شرایط برای حضور در پای صندوق‌های رای در سراسر آمریکا، ۲۳۹ میلیون و ۲۴۷ هزار و ۱۸۲ نفر اعلام شده است که اگر تنها شرایط سنی بالای ۱۸ سال در نظر گرفته شود این رقم به ۲۵۷ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۸۸ نفر می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز