جو بایدن:

ترامپ را اخراج و فائوچی را استخدام می‌کنم

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۰:۰۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۲۰۸۷
ترامپ را اخراج و فائوچی را استخدام می‌کنم
نامزد دموکرات‌ها در پاسخ‌ به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره «آنتونی فائوچی» تأکید کرد که اگر رئیس‌جمهور شوم، ترامپ را اخراج می‌کنم و دکتر فائوچی را استخدام خواهم کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به وعده «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای اخراج دکتر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا پاسخ صریحی داد.

بنا بر گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، بایدن شب گذشته در تجمع انتخاباتی خود در «اوهایو» در خصوص اظهارنظرات اخیر ترامپ درباره فائوچی گفت: «شب گذشته ترامپ گفت که قصد دارد دکتر فائوچی را اخراج کند. من ایده بهتری دارم. مرا انتخاب کنید و من دکتر فائوچی را استخدام می‌کنم! و دونالد ترامپ را اخراج می‌کنم».

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه هفته جاری در جمع هوادارنش در میامی گفت «آنتونی فائوچی» متخصص ارشد بیماری‌های عفونی دولت خود را اخراج خواهد کرد.

غروب یکشنبه به وقت آمریکا، ترامپ در سخنانی از پوشش رسانه‌ها از همه‌گیری کرونا انتقاد کرد و گفت بعد از انتخابات روز سه‌شنبه دیگر زیاد در این خصوص نخواهید شنید. به محض گفتن این سخنان، طرفداران ترامپ که بیشتر آن‌ها ماسک نزده بودند، با صدای بلند شعار «فائوچی را اخراج کن» سر دادند.

بایدن در گذشته نیز وعده داده بود که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با فائوچی همکاری خواهد کرد و فائوچی نیز در مصاحبه اخیر خود از عملکرد جو بایدن در جدی گرفتن این بیماری تمجید کرده و از دولت کنونی کشورش خواست تغییرات فوری به منظور رفع این خطر را اعمال کند.

«برنی سندرز» نامزد پیشین دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز پس از اظهارات شب گذشته بایدن در خصوص استخدام فائوچی در پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: «ترامپ را اخراج کنید. فائوچی را نگه دارید. ماسک استفاده کنید. به جنگ علیه علم پایان دهید. رأی دهید! رأی دهید! رأی دهید».

 

نظر شما