وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

تهران خطری فوری برای همه است

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۵:۲۴:۳۱
کد خبر: ۶۷۰۸۶۱
تهران خطری فوری برای همه است
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به پیروی از اربابان خود، اظهارات و گزافه‌گویی‌های ضد ایرانی‌اش را مجدداً تکرار کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: توافقنامه هسته ای ایران بسیار بد است و منطقه خاورمیانه را وارد رقابت تسلیحات هسته‌ای می کند. آمریکایی ها درک کنند توافقنامه هسته ای ایران نه فقط برای اسرائیل بلکه برای آمریکا، عربستان و همه کشورها تهدید محسوب می شود. امروز دیگر لازم نیست کشورهای حاشیه خلیج (فارس) را راضی کنیم که ایران خطر فوری برای همه ماست و آنها این مسئله را می دانند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حاشیه کنفرانس سالانه مؤسسه مطالعات امنیتی اسرائیل در ادامه ادعاهای ضد ایرانی همیشگی خود گفت: توافق هسته‌ای ایران توافقی بسیار بد است. این توافق حتی از توافقات صورت گرفته با کره شمالی بدتر است. توافق هسته ای ایران باید تغییر کند.

لیبرمن در ادامه لفاظی‌های خود اضافه کرد: باید بدانیم هر آنچه در مرزهای شمال (فلسطین اشغالی) رخ می دهد، طمع ورزی ایران در همه منطقه است(!).

وی گفت: هر کسی که تصور می کند کشمکش ما با فلسطینی هاست، اشتباه می کند بلکه کشمکش با همه کشورهای عربی است و باید به توافق فراگیر با آنها دست پیدا کنیم. می خواهم همه کشورهای میانه روی عربی در اسرائیل سفارتخانه داشته باشند و پروازهای مستقیم با آنها برقرار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز