حمله پهپادی یمن متجاوزان سعودی را هدف قرار داد

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۰:۳۱:۳۸
کد خبر: ۷۲۵۹۳۱
حمله پهپادی یمن متجاوزان سعودی را هدف قرار داد
شماری از نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی که اغلب اماراتی هستند در حمله یگان پهپادی یمن به مقر فرماندهی این نیروها در پایگاه البریقه عدن کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع نظامی گفت که در پی این حمله و اعلام آماده باش در پایگاه البریقه عدن، بالگردهای آپاچی بر فراز این پایگاه به پرواز درآمدند.

پایگاه های اینترنتی هوادار ائتلاف سعودی در پی این حمله از وقوع چند انفجار در مقر فرماندهی نیروهای ائتلاف خبر داده بود.

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز اعلام کرد که مقر فرماندهی ائتلاف سعودی را در پایگاه البریقه عدن بمباران کرده است.

یک منبع نظامی در پی این حمله یادآورشد که از امروز به بعد تحرکات و تجمع نیروهای دشمن از حمله ارتش و کمیته های مردمی در امان نخواهد مانداین نخستین بار است که یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن مقر فرماندهی ائتلاف سعودی را در عدن هدف قرار می دهد.

واحد اطلاع رسانی جنگ نیز روز دوشنبه، برای نخستین بار تصاویری از حمله یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی به مواضع شبه‌نظامیان هم‌پیمان با ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن را پخش کرد.

عربستان از روز ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز