سخنگوی وزارت خارجه روسیه:

آماده مقابله با تحریم‌های تحمیلی علیه ایران هستیم

۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۰:۵۶:۲۴
کد خبر: ۷۲۶۰۲۴
آماده مقابله با تحریم‌های تحمیلی علیه ایران هستیم
وزیر خارجه روسیه در نشست وین، آمادگی این کشور را برای مشارکت در تحقق توافق هسته‌ای ایران و لزوم دفاع از همکاری‌های اقتصادی با ایران جهت مقابله با تحریم‌های آمریکا را مورد تأکید قرار خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا به نقل از نووستی، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه، روز پنجشنبه طی نشستی مطبوعاتی اعلام کرد، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه این کشور که برای حضور در نشست وزیران کشورهای طرفِ توافق هسته‌ای با ایران( به جز آمریکا) به وین سفر می‌کند، در حاشیه این نشست دیدارهای دوجانبه‌ای با همتایان خود درباره اوضاع پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ترتیب خواهد داد.

زاخارووا تصریح کرد، وزیر خارجه روسیه در نشست وین آمادگی مسکو برای ادامه مشارکت برای تحقق برجام را مورد تاکید قرار خواهد داد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: «ما بار دیگر آمادگی خود را برای اجرای کامل تعهدات‌مات تا زمانی‌که سایر طرف‌ها نیز به تعهدات‌شان پایبند باشند، اعلام خواهیم کرد و مصمم هستیم توسعه همکاری‌های تجاری-اقتصادی خود با ایران را ادامه داده و از همکاری با این کشور برای مقابله با تحریم‌های غیرمعمول دفاع می‌کنیم؛ ما مکانیزم لازم برای چنین اقدامی را نیز در اختیار داریم».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز