مراسم باشکوه تشییع شهدای اتوبوس دانش‌آموزان یمنی/ الحوثی: آمریکا مسئول تمام جنایات علیه ملت یمن است

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۲:۵۶:۴۹
کد خبر: ۷۴۰۲۹۲
مراسم  باشکوه تشییع شهدای اتوبوس دانش‌آموزان یمنی/ الحوثی: آمریکا مسئول تمام جنایات علیه ملت یمن است
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در مراسم تشییع پیکرهای شهدای جنایت هولناک اخیر در صعده تاکید کرد جنایت وحشیانه علیه کودکان یمن، تکرار جنایاتی است که آمریکا در ژاپن و دیگر مناطق مرتکب شده و این کشور مسئول تمام جنایات علیه ملت یمن است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، به نقل المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت جنایت وحشیانه‌ علیه کودکان یمن، تکرار جنایاتی است که آمریکایی‌ها در ژاپن و دیگر مناطق مرتکب شده‌اند.

الحوثی که در مراسم تشییع باشکوه شهدای جنایت هولناک اخیر متجاوزان سعودی در صعده که با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم یمن در استان صعده سخن می‌گفت، تاکید کرد این جنایت تاکیدی بر این حقیقت که متجاوزان به قوانین احترام نمی‌گذارند، و خودشان تروریست جنایتکار هستند.

وی خاطر نشان کرد ما آمریکا را مسئول این جنایت و تمام جنایاتی که علیه مردم یمن مرتکب می‌شوند،‌می‌دانیم.

الحوثی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت ما از یگان موشکی یمن تمجید می‌کنیم که به شبحی برای دشمنان تبدیل شده که آنها را دچار رعب و وحشت کرده است.

وی تاکید کرد نیروهای زمینی، هوایی و دریایی یمن به عملیات خود بر ضد متجاوزان ادامه خواهند داد.

مراسم تشییع شهدای جنایت بزرگ سعودی‌ها امروز با حضور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم یمن در شهر صعده در شمال یمن برگزار شد، مردم یمن در این مراسم، جنایت وحشیانه سعودی‌ها را محکوم کردند.

جنگنده‌های رژیم متجاوز سعودی پنجشنبه 18 مرداد اتوبوس حامل دانش‌آموزان یمنی را در شهر ضحیان در استان صعده هدف قرار دادند که به شهید و زخمی شدن 131 نفر از جمله 96 کودک منجر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز