جنگ ترامپ با جمهوری‌خواهان مخالف

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۳:۵۱:۲۲
کد خبر: ۷۴۸۹۳۴
جنگ ترامپ با جمهوری‌خواهان مخالف
انتقاد توئیتری رئیس جمهور آمریکا از یکی از سناتورهای جمهوریخواه این کشور قرار است در تابلوهای ایالتی که این سناتور از آن برای حضور در کپیتال هیل رای آورده نصب شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا به نقل از نیوزویک، حمله «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به مخالفان خود، به حزب جمهوریخواه یعنی حزب حامی وی رسید و اینبار قرار است انتقاد ترامپ از سناتور «تد کروز» در تابلوهای تگزاس نصب شود.

ترامپ چندی پیش در انتقاد تد کروز در توئیتر نوشته بود: چرا باید مردم تگزارس از تد کروز حمایت کنند در حالیکه او تقریبا هیچ کاری را برای آنها نکرده است. کروز یکی دیگر از نمونه هایی است که زیاد حرف می زند و عمل نمی کند.

در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، کروز و ترامپ هر دو از حزب جمهوریخواه نامزد شده بودند که در نهایت ترامپ در انتخابات درون حزبی موفق به کسب نامزدی این حزب شد.

انتقاد ترامپ از کروز در حالی است که انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا در ماه نوامبر برگزار می شود و کروز برای حفظ کرسی خود در سنا باید به مصاف چهره نوظهور دموکرات ها یعنی «بتو اوروک» برود. هر چند رای تگزاس بطور سنتی در اختیار جمهوریخواهان بوده اما با این وجود نظرسنجی ها حکایت از احتمال موفقیت اوروک در آوردگاه نوامبر دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز