رییس مجلس شورای اسلامی:

سخنان نتانیاهو جز یک ساعت شعار تکراری نبود

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۷۲۰۹۳
سخنان نتانیاهو جز یک ساعت شعار تکراری نبود
سفر نتانیاهو به آمریکا و سخنرانی در ایپک و کنگره که با تبلیغات و اظهارنظرهای رسانه‌ای زیادی همراه بود.

ییس مجلس در صحن علنی مجلس گفت :در روزهای اخیر پیرامون مسئله هسته‌ای ایران برخی شعبده‌بازی‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی رخ داده است که لازم است بدان توجه شود به خصوص سفر نتانیاهو به آمریکا و سخنرانی در ایپک و کنگره که با تبلیغات و اظهارنظرهای رسانه‌ای زیادی همراه بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا ، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی گفت : در روزهای اخیر پیرامون مسئله هسته‌ای ایران برخی شعبده‌بازی‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی رخ داده است که لازم است بدان توجه شود به خصوص سفر نتانیاهو به آمریکا و سخنرانی در ایپک و کنگره که با تبلیغات و اظهارنظرهای رسانه‌ای زیادی همراه بود.
رییس مجلس ادامه داد: صحنه‌های این ماجرا در کنگره آمریکا با حضور نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی چند نکته را در بر داشت، ابتدا اینکه کل این ماجرا به صورت یک شوی سیاسی در کنگره اجرا شد که نشانگر استخدام کنگره یک کشور بزرگ است که داعیه مدیریت جهانی دارد، در دست یک رژیم پوشالی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این همه سر و صدا و تبلیغات به اختلاف کاخ سفید با این ماجرا و حرف و نقل زیاد که حرف مهمی در سخنان نتانیاهو بود جز یک ساعت شعار تکراری و کف زدن نمایندگان وابسته کنگره که حرف مهمی داشت واقعاً تعجب‌آور بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز