لاریجانی در جمع خبرنگاران:

نیازمند سرمایه گذاری در بخش آبخیزداری هستیم

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۲۰:۲۶
کد خبر: ۲۷۲۰۹۷
نیازمند سرمایه گذاری در بخش آبخیزداری هستیم
رئیس مجلس با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از آب­های موجود در کشور اعلام کرد باید سرمایه­ گذاری‌های لازم در زمینه آبخیزداری انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از آب­های موجود در کشور گفت: باید در زمینه آبخیزداری سرمایه­ گذاری­ های لازم انجام شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه کاشت یک اصله نهال در محل احداث پارک ثامن الائمه (ع) شهر قم در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل کمبود فضای سبز در قم باید در زمینه ایجاد فضای سبز توجهات بیشتری صورت گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران از لحاظ منابع آبی دارای مشکلات و تنگناهایی است بنابراین در زمینه درختکاری و آبخیزداری باید از آب­های موجود استفاده بهینه کرد تا فضای کشور از نظر آب و هوایی بهتر شود.

لاریجانی افزود: زمانی از مازندران تا مرزهای شرقی مشترک بین ایران با پاکستان و افغانستان فضاهای جنگلی و پوشیده از فضای سبز زیادی وجود داشت اما بی ­توجهی ­ها باعث از بین رفتن این فضا شد، البته موضوع کمبود آب در کشور نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: باید در زمینه آبخیزداری سرمایه ­گذاری­ های لازم انجام و مردم نیز در زمینه استفاده بهینه از آب و توسعه فضای سبز اهتمام بورزند.

رئیس نهاد قانونگذاری یادآور شد: از مقام معظم رهبری به دلیل اینکه در سفر ایشان به استان قم احداث پارک بزرگ ثامن الائمه (ع) مصوب شد، تشکر می­ کنم و همچنین از وزارت جهاد کشاورزی و مسئولان مربوطه در پیگیری این موضوع قدردانی می­ کنم، امیدوارم با احداث این پارک آب و هوای استان قم بهتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز