مجلس به دولت برای تسویه اموال و حقوق بهره‌برداری از معادن مجوز داد

۱۳۹۳/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۸:۱۴
کد خبر: ۲۷۲۱۲۵
مجلس به دولت برای تسویه اموال و حقوق بهره‌برداری از معادن مجوز داد
نمایندگان مجلس به دولت برای تسویه اموال و حقوق بهره‌برداری از معادن مجوز دادند.

نمایندگان مجلس دولت را مجاز به تسویه یا انتقال معادل اموال، سهم الشرکه و یا حقوق بهره برداری از معادن مربوط به انتقال صندوق بازنشستگی فولاد کردند.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصرامروز (سه‌شنبه 12 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1394، با تبصره الحاقی 16 ماده واحده این لایحه پس از اعمال تغییراتی در پایان تبصره موافقت کردند.

در تبصره الحاقی 16 آمده است: به وزارت امور اقتصادی و دارایی (سازمان خصوصی‌سازی) اجازه داده می‌شود معادل سهام، سهم الشرکه، اموال، شرکتها و حقوق بهره‌برداری از معادن مربوط به انتقال صندوق بازنشستگی فولاد به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، که براساس قوانین بودجه سالهای 1389 تا 1392 مورد توافق وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته ولی قرارداد واگذاری آن منعقد نگردیده است را در سال 1394 به آن صندوق انتقال دهد و یا تسویه نماید. به دولت اجازه داده می شود نسبت به اختصاص ده هزار میلیارد ریال از محل جدول شماره 18 قانون به عنوان تنخواه به صندوق مذکور برای جبران عدم تحقق منابع این تبصره استفاده کند به نحوی که حداکثر تا پایان سال 94 تسویه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز