وزیر کشور خطاب به استانداران تاکید کرد؛

رفع ضعفها و تقویت قوتها برای ورود به سال جدید

۱۳۹۳/۱۲/۱۷ - ۰۹:۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۷۲۲۸۵
رفع ضعفها و تقویت قوتها برای ورود به سال جدید
رحمانی فضلی: با رفع ضعفها و اشکالات و تقویت نکات مثبت و قوتها خود را برای خدمت به مردم در سال جدید آماده کنید.

رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در همایش استانداران سراسر کشور در تهران گفت: با رفع ضعفها و اشکالات و تقویت نکات مثبت و قوتها خود را برای خدمت به مردم در سال جدید آماده کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ رحمانی فضلی با تاکید بر لزوم آمادگی استانداران به منظور ایجاد شرایط با نشاط در ایام نوروز برای مردم کشور گفت: باید با ارائه خدمات به مردم و کاهش تلفات و هزینه های مسافرتهای نوروزی عیدی پر از شادمانی برای مردم رقم بخورد و هیچ خانواده ای دچار گرفتاری نشود.

وزیر کشور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر بحث آمایش سرزمین و استفاده از ظرفیت های استانی بویژه در برنامه ششم توسعه کشور گفت: باید با شناخت قابلیت های هر منطقه الگوهای عملی برای توسعه استانها داشته باشیم و این کاملا" قابل اجرا است.

وزیر کشور با اعلام اینکه انتخاب بازرسان انتخابات از اولین اقدامات استانها برای ورود به روند برگزاری انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی است گفت: باید با آموزش عوامل برگزاری انتخابات در فرمانداریها زمینه برگزاری مطلوب این انتخابات فراهم شود.

رحمانی فضلی وزیر کشور در پایان به استانداران توصیه کرد اقدامات خود را در تمام زمینه ها اطلاع رسانی کنند و برای انعکاس فعالیتها با رسانه های جمعی تعامل سازنده داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز