وعده نوروزی وزیر ارتباطات:

پهنای باند اینترنت دوبرابر می شود

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۷۳۳۴۲
پهنای باند اینترنت دوبرابر می شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال پهنای باند اینترنت در کشور به دو برابر وضع موجود افزایش می یابد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، محمود واعظی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه توجه به مناطق محروم یکی از برنامه های جدی این وزارتخانه است، امسال به 25 هزار روستای کشور اینترنت داده می شود.

وی با قدردانی از دولت و مجلس شورای اسلامی بخاطر تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه های مهم این وزارتخانه یادآوری کرد: با حمایت های انجام شده در سال 94 در بخش های مختلف گام های اساسی برداشته خواهد شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: فعال کردن پست لوچستیک و ارایه 9 خدمت جدید همراه با نوسازی از سیاست های این وزارتخانه در بخش پست است.
 
واعظی ادامه داد: با قوت تحقیقات فضایی و ساخت ماهواره توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری به پیش خواهد رفت.
 
وی گفت: هم اینک 200 شهر به نسل سوم تلفن همراه تجهیز شده اند که امسال مردم در تمام شهرهای بزرگ از این خدمت ارتباطی بهره مند خواهند شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بدون اشاره به اعتبار اختصاصی به این وزارتخانه در سال جاری افزود: 40 شهر کشور نیز به نسل چهارم تلفن همراه مجهز هستند.
 
واعظی با ابلاغ سلام رییس جمهوری و اعضای هیات دولت به مردم استان بوشهر یادآوری کرد: در نشستی که با استاندار بوشهر برگزار خواهد شد مسایل مختلف برای شتاب بخشی در توسعه این استان را با مشورت دکتر سالاری شناسایی و پس از بازگشت در جلسه دولت مطرح خواهم کرد.
نظر شما