استاندار قم:

همدلی و همزبانی دولت را در خدمتگذاری به مردم مصمم تر می کند

۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۱۳:۴۷:۴۸
کد خبر: ۲۷۳۳۵۵
همدلی و همزبانی دولت را در خدمتگذاری به مردم مصمم تر می کند
استاندار قم گفت: همدلی و همزبانی دولت را در خدمتگذاری به مردم مصمم تر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش  در جریان دیدار از شیرخوارگاه صدف قم، با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 94 به عنوان سال دولت ملت،همدلی و هم زبانی، اظهار داشت: این پیام تاثیر زیادی در نحوه خدمت رسانی دولتمردان به مردم دارد، به همین خاطر کار بزرگی را در این عرصه در سال جاری رقم می زند.

وی تصریح کرد: باید این پیام را به فال نیک گرفت، و از آن در جهت پر خیر و برکت نمودن این سال که به نام حضرت فاطمه(ص) مزین شده استفاده کرد.

صالحی منش همچنین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای برای کمک به محرومان و همچنین نهادها و دستگاه ها مرتبط با اقشار آسیب پذیرجامعه چون بهزیستی و کمیته امداد دارد، افزود: تمامی مجموعه ها و دست اندرکاران نظام اسلامی هر تلاشی را که انجام می دهند، در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.

وی تصریح کرد: عدالت اجتماعی نیز اقتضا می کند، که مسوولان همواره به فکر محرومان و نیازمندان جامعه باشند و به کانون ها و مراکزی که متولی سامان دهی امور اقشار ضعیف جامعه هستند، نگاه و رویکردی خاص داشته باشند.

استاندار قم با اذعان به اینکه در سال جدید دولت در مساله بودجه با وضعیت انقباظی سخت و دشواری روبرو است، افزود: همه کسانی که در دولت مشغول کار و انجام وظیفه هستند، باید ضمن رعایت صرفه جویی، بودجه را تنها در جایی که نیاز است، مصرف نمایند.

وی با اشاره به موضوع اعتماد مردم به دولت به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های نظام اسلامی، تصریح کرد: اینکه مردم به دولت اعتماد کرده و سرمایه های خود را در اختیار آن برای کمک به محرومان قرار می دهند، برای دولت بزرگترین سرمایه و اعتبار محسوب می شود.

صالحی منش همچنین ضمن تقدیر از کمک های خیرین به بهزیستی و سایر نهادهای مددکار این استان، تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران قم در سال 93 بیشترین کمک ها را در امر توسعه بهداشت و درمان در این استان به دولت نموده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز