سبحانی نیا در گفتگو با برنا:

اشتغال و بحث معیشتی مردم اولویت مجلس است

۱۳۹۴/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۹:۴۱
کد خبر: ۲۷۳۴۲۹
اشتغال و بحث معیشتی مردم اولویت مجلس است

«حسین سبحانی نیا» عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با اشاره به مهترین اتفاق سال 93 اظهار داشت: اگر مذاکرات هسته ای به یک جمع بندی خوبی برسد قطعا یکی از مسایلی مهم در سال 93 که هم از نظر داخلی و هم از نظر خارجی و بین المللی مهم بود، بحث مذاکرات هسته ای است.

وی در خصوص وضعیت ایران در سال آینده بیان کرد: سال 94 سال پر پیچ و خمی خواهیم داشت، و همچنین دو انتخابات مهم پایان سال وجود دارد. امیدواریم با تحرک و فعالیت های گروه های سیاسی در داخل کشور یک فضای پر شور و نشاط سیاسی را در روند انتخابات داشته باشیم.

سبحانی نیا در خصوص برنامه مجلس در سال جدید اظهار کرد: مجلس طبق روال به کار عادی خود ادامه می دهد و برنامه ششم، مسئله معیشت مردم، وضعیت اقتصادی و اشتغال جوان ها جزو اولویت هایی مجلس خواهد بود.

عضو هیات رییسه مجلس ادامه داد: باید به آینده کشورمان و پیشرفت در توسعه امیدوار باشیم و این قطعا وعده خداوند هم هست که بندگان خویش را کمک خواهد کرد تا از شرایط موجود به خوبی بیرون بیاییم.

وی در پایان گفت: مجلس با تمام وجود برای مردم در سال 94 فعالیت خواهد کرد و قطعا تلاش می کند با تصویب قوانین کمک کند تا دولت این مصوابات را به مرحله اجرا بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز