پیام تسلیت سران لشگری و کشوری به رهبر معظم انقلاب

۱۳۹۴/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۲:۲۸
کد خبر: ۲۷۳۴۹۰
پیام تسلیت سران لشگری و کشوری به رهبر معظم انقلاب

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن پیام ها بدین شرح است:

 

پیام تسلیت امام جمعه مشهد

با عرض سلام،

هم زمان با کدورت خاطر مبارک در سالروز شهادت جده بزرگوارتان صدیقه اطهر (سلام الله علیها) مصیبت وارده رحلت جانگداز همشیره مکرمه را تسلیت عرض می‌کنم.

دوام سایه پربرکتتان را علی رئوس‌المسلمین از خداوند منان مسالت دارم.

 

پیام تسلیت آیت الله موسوی اردبیلی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای دامت برکاته

خبر درگذشت همشیره گرامی موجب تاسف و تالم اینجانب شد.

این مصیبت را به حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم. از خداوند منان برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحومه غفران الهی آرزومندم.

 

پیام تسلیت استاندار سمنان

محضر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)

سلام علیکم

با نهایت تاسف و تالم درگذشت همشیره مومنه و فاضله را محضر حضرتعالی و عموم بازماندگان شریف تسلیت عرض نموده از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون برای جنابعالی و علو درجات و حشر و همجواری با زهرای مرضیه (س) برای روح مطهره آن فقیده سعیده مسالت می نمایم.

 

پیام تسلیت آیت الله شفیعی

بسم الله الرّحمن الرّحیم

حضرت آیت‌الله العظمی آقای خامنه‌ای دامت برکاته

رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی

سلام علیکم

بدین وسیله درگذشت همشیره​ی مکرمه، فقیده ی سعیده مرحومه سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای رحمت‌الله علیها را به حضرت مستطاب عالی و دیگر بازماندگان تسلیت عرض می‌نمایم.

از درگاه حضرت احدیت جلّت عظمته طول عمر با عزّت و برکت برای حضرت عالی و رحمت واسعه و غفران و رضوان الهی برای آن بانوی مؤمنه مسألت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سیدعلی شفیعی

 

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار ایلام:

انّا لله و انّا الیه راجعون

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیة العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)

با تقدیم سلام و احترام

خبر ارتحال همشیره مؤمنه و مکرمه‌ی حضرتعالی، شدیداً و عمیقاً موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

درگذشت تاثر انگیز خواهر مکرمتان سیده «فاطمه حسینی خامنه‌ای» را به حضرتعالی و بیت معظم تسلیت عرض نموده و بقای عمر جنابعالی را از درگاه احدیت مسئلت داریم. از خداوند متعال، رحمت واسعه و حشر آن بانوی پرهیزگار با جدّه بزرگوار سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، صبر و اجر برای همه مصیبت دیدگان و سلامتی و توفیق روز افزون برای حضرتعالی مسالت می‌نماییم.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

محمدنقی لطفی - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

محمدرضا مروارید - استاندار ایلام

 

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان

خبر درگذشت مرحومه مغفوره، همشیره مکرمه موجب تاسف و تالم گردید.

بی‌شک فوت آن مرحومه در ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه(س) نشان از محبت و ارادت آن بانوی پاکدامن به ساحت اهل‌بیت عصمت و طهارت است.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به محضر مبارک حضرتعالی و سایر بازماندگان از خداوند متعال طلب شفاعت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) برای آن مرحومه و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان و طول عمر پربرکت همراه با عزت و اقتدار برای آن حضرت مستطاب عالی مسئلت دارم.

 

پیام تسلیت آیت الله جوادی آملی

در گذشت بانوی مکرمه، همشیره گرامی حضرت آیت الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری را به معظم له و بازماندگان بزرگوار آن فقیده سعیده تسلیت، علو درجات آن بانوی باایمان و صبر جمیل خانواده‌های مصیبت دیده از خدای سبحان مسئلت می‌شود.

 

پیام تسلیت رییس شورای عالی حوزه های علمیه

با احترام، عروج روح فقیده سعیده مرحومه بانو سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای، همشیره مکرمه را محضر حضرت مستطاب عالی تسلیت عرض نموده، علو درجات و غفران الهی برای ایشان و صبر و اجر را برای خاندان معظم مسئلت می‌نمایم.

 

پیام تسلیت تولیت آستان مقدس قم

محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

با سلام و تحیات وافره و آرزوی طول عمر با برکت و با عزت برای ولی امر مسلمین جهان؛ خبر درگذشت مؤمنه مکرمه و خادمه اهل بیت علیهم السلام خواهر گرامیتان موجب تأثر و تأسف گردید.

این مصیبت را خدمت حضرت عالی و بازماندگان شریف این خانواده محترم تسلیت عرض نموده و امیدوارم در ایام عزاداری مادر سادات، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، رحمت خاصه الهی و شفاعت بانوی دو جهان شامل حال ایشان گردد.

سید محمد سعیدی

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

 

پیام تسلیت نایب رییس مجلس

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "دامت برکاته"

رهبر معظم انقلاب اسلامی

با عرض ادب و احترام

رحلت همشیره مکرمه را به محضر حضرت مستطاب عالی و خاندان معظم تسلیت عرض می نمایم.

برای آن بانوی پرهیزکار که در بیت علم، زهد و تقوی تربیت یافت علو درجات و برای آن حضرت و بازماندگان معزز صبر و اجر الهی را مسئلت دارم.

سیدمحمدحسن ابوترابی

نائب رییس مجلس شورای اسلامی

 

پیام تسلیت رییس سازمان بسیج مستضعفین

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی امام خامنه ای ادام الله ظله

با تاثر، فقدان همشیره گرامی تان را از سوی خود و عموم بسیجیان عزیز تسلیت عرض می نمایم و از خدای متعال می خواهم آن بانوی مکرم را با صاحب این ایام، مقتدایش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها محشور و به بازماندگان محترم صبر و اجر وافر عطا فرماید.

سرباز کوچک ولایت محمدرضا نقدی

رییس سازمان بسیج مستضعفین

 

پیام تسلیت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

محضر مبارک رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی

درگذشت همشیره مکرمه حضرتعالی را صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

ضمن آرزوی سلامتی، عزت روز افزون و دوام توفیقات حضرتعالی، امید است خداوند متعال در ایام شهادت جده بزرگوارتان حضرت صدیقه طاهره (س)، آن علویه مومنه را در سایه عنایات خاصه شفیعه محشر حضرت زهرای مرضیه (س)، ماوا داده به عموم بازماندگان، صبر و اجر کرامت فرماید.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

 

پیام تسلیت رییس عقیدتی سیاسی ارتش

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

محضر مبارک مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

درگذشت همشیره محترمه و مومنه حضرتعالی "بانوسیده فاطمه حسینی خامنه‌ای" که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به رحمت الهی پیوست را از طرف کارکنان و روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده، رحمت و مغفرت الهی را برای آن بانوی بزرگوار، صبر و اجر برای بازماندگان و طول عمر با عزت و عظمت حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

پیام تسلیت تابش

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه‌ای(دامت برکاته)

خبر درگذشت غم انگیز همشیره محترمه موجب تاثر و تالم شد. از خداوند رحمان و رحیم برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای تمامی بازماندگان صبر و شکیبایی و برای حضرتعالی صحت و عافیت و طول عمر مسآلت می نمایم.

محمدرضا تابش

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

 

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان البرز

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی

سلام علیکم

ضایعه ارتحال همشیره گرامی را خدمت حضرتعالی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحومه مکرمه علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم.

حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج

 

پیام تسلیت بسیج دانشجویی

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور زنان دوعالم حضرت فاطمه (سلام الله علیه)، درگذشت همشیره مکرمه‌تان حاجیه خانم سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای موجب تاثر و تالم گردید.

فقدان آن بانوی مومن و پرهیزگار را به حضرتعالی و تمامی بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنیم. از درگاه ایزد منان محشور شدن ایشان با جدّه بزرگوارشان صدیقه طاهره حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیه) و سلامتی و توفیق روز افزون جنابتان و تمامی بازماندگان آن مرحومه را خواستاریم.

 

پیام تسلیت رییس کل بانک مرکزی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، درگذشت همشیره مکرمه، مرحومه مغفوره حاجیه خانم سیده فاطمه حسینی خامنه ای را همزمان با ایام سوگواری فاطمه زهرا(س)، خدمت حضرتعالی و بیت شریف تسلیت عرض می نمایم. از خداوند قادر متعال برای آن مرحومه رضوان الهی در جوار اجداد طاهرینش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای حضرتعالی طول عمر و عزت روز افزون مسئلت می نمایم.

 

پیام تسلیت شورای نگهبان

رحلت بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای، خواهر مکرمه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای موجب تأثر و تألم گردید. درگذشت آن بانوی محترمه را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی را مسألت داریم.

 

پیام تسلیت وزیر اطلاعات

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)

در گذشت همشیره ی محترمه، حاجیه خانم سیده فاطمه حسینی خامنه ای را به محضر حضرتعالی تسلیت عرض می نمایم. از خداوند منان رحمت واسعه و غفران الهی را برای آن مرحومه و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت، برای مستطاب عالی مسئلت می نمایم .

 

پیام تسلیت رییس سازمان انرژی اتمی

محضر مبارک حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله عالی)

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی

باسلام و تحیات

با کمال تاسف و تاثر اطلاع یافتم که خواهر مومنه و مکرمه عالی در ایام فاطمیه دعوت حق را لبیک گفته و به سرای باقی شتافته اند، ضمن عرض تسلیت به پیشگاه آن قاعده عظیم الشان و بیت شریف معظم له، در این ایام معنوی و روحانی از درگاه احدیت مسئلت دارم تا سایه پر مهر حضرت عالی را بر سر ملت بزرگ ایران مستدام بدارد.

 

پیام تسلیت وزیر دفاع:

انالله و انا الیه راجعون

محضر شریف مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (دامت برکاته) سلام علیکم و رحمه الله

با کمال تاسف و تاثر درگذشت همشیره گرامی را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران الهی و برای حضرتعالی و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

 

پیام تسلیت عارف

این ضایعه را به محضر حضرتعالی، برادران گرانقدر آقایان سید محمد، سید هادی و سید حسن، خواهران و سایر وابستگان معزز تسلیت عرض می کنم. از درگاه حضرت حق برای حضرتعالی تداوم عزت و سلامتی و برای آن مرحومه مغفوره رحمت و غفران الهی مسئلت می نمایم.

 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رهبر معظم انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله)

خبر درگذشت همشیره مکرمه شما را شنیدیم و متاثر گشتیم. این ضایعه را به شما و خانواده معظم تان تسلیت عرض می کنیم و از خداوند برای شما و بازماندگان آن مرحومه صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم چرا که خداوند فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. و برای آن مرحومه از خداوند مغفرت و رحمت طلب می نماییم؛ انشالله به برکت این روزها با مادر سادات محشور شوند.

روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور

 

پیام تسلیت رییس مجلس خبرگان رهبری

انالله و انا الیه راجعون
حضرت آیت الله خامنه‌ای دام ظله الوارف
رهبر معظم انقلاب اسلامی 
درگذشت همشیره مکرمه تان بانو سیده فاطمه حسینی را به حضرتعالی تسلیت گفته، غفران الهی را برای ایشان و صبر و اجر را برای آن خاندان معظم، مسألت می‌نمایم.

محمد یزدی 
رئیس مجلس خبرگان رهبری

 

پیام تسلیت قالیباف

درگذشت همشیره ارجمندتان بانو سیده فاطمه حسینی خامنه ای را به جنابعالی، خاندان محترم و همه بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم.

انشالله که همزمانی این رحلت با ایام شهادت بضعه الرسول(ص) نشانه ای از شفاعت و نظر خاص حضرت زهرای اطهر(س) به ایشان است.

از درگاه باری تعالی برای آن مرحومه مغفوره علو درجات و برای جناب عالی و سایر بازماندگان صبر جمیل مسئلت می نمایم.

 

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

محضر محترم مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

درگذشت تاثر انگیز خواهر مکرمتان سیده فاطمه حسینی خامنه‌ای را به حضرتعالی و بیت معظم تسلیت عرض نموده و بقای عمر جنابعالی را از درگاه احدیت مسئلت دارم. ان شاء الله با روح مطهر جد بزرگوارتان دخت نبی اکرم خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها محشور شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز