در مسیر بازگشت به تهران انجام شد؛

بازدید سرزده رییس جمهوری از پایگاه امداد و نجات

۱۳۹۴/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۶:۲۲
کد خبر: ۲۷۳۵۰۱
بازدید سرزده رییس جمهوری از پایگاه امداد و نجات

 

رییس جمهوری عصر یکشنبه به طور سرزده از پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر در شهرستان های آرادان و پاکدشت بازدید و ضمن گفت و گو با امدادگران این پایگاه ها، از کارکنان هلال احمر، پلیس راه، نیروهای انتظامی و همه بخش هایی که بویژه در تعطیلات نوروزی به طور شبانه روزی سرگرم خدمات رسانی به مسافران هستند، تمجید کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی پس از شرکت در مراسم تشییع و ترحیم والده ایشان در شهرستان سرخه و در مسیر بازگشت از سمنان به تهران؛ ابتدا از پایگاه امداد و نجات شهرستان آرادان بازدید و با مسافران نوروزی که در محل حضور داشتند صمیمانه گفت و گو کرد.

رییس جمهوری سپس در تماسی از طریق بی سیم، به امدادگران پر تلاش در پایگاه های هلال احمر استان خدا قوت گفت و از زحمات آنان تشکر کرد.

دکتر روحانی همچنین با نیروهای پلیس راه و نیروی انتظامی که در مجاورت پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان آرادان انجام وظیفه می کردند، گفت و گو و از تلاش های شبانه روزی آنان برای ایمنی و آرامش مردم و نیز کاهش تلفات رانندگی طی سالهای اخیر تمجید کرد.

رییس جمهوری در همین اثنا با مسافران عبوری که متوجه حضور ایشان شده بودند نیز احوالپرسی و کودکانی را که ابراز علاقه می کردند مورد تفقد قرار داد.

دکتر روحانی در ادامه مسیر از پایگاه امداد و نجات هلال احمر و همچنین پایگاه اورژانس در شهرستان پاکدشت بازدید و از نزدیک با امدادگران، نیروهای پلیس راه و مسافران گفتگو کرد.

گفتنی است، مراسم تشییع و خاکسپاری والده رییس جمهوری صبح امروز (یکشنبه) با حضور گسترده مردم در سرخه و مراسم ختم نیز عصر یکشنبه در شهرستانهای سرخه و سمنان برگزار گردید.

مراسم ختم دیگری نیز قرار است از ساعت ۱۱تا ۱۲و ۳۰ دقیقه چهارشنبه پنجم فروردین ماه در مدرسه عالى شهید مطهرى تهران برگزار شود

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز