اوباما:

اسرائیل و چند کشور دیگر در جریان خلاصه مذاکرات با ایران هستند

۱۳۹۴/۰۱/۰۵ - ۱۰:۳۷:۱۸
کد خبر: ۲۷۳۷۲۰
اسرائیل و چند کشور دیگر در جریان خلاصه مذاکرات با ایران هستند
رئیس جمهور آمریکا در آستانه دور جدید مذاکرات هسته ای با ایران و همچنین افشا شدن جاسوسی رژیم صهیونیستی از این گفتگوها، اظهار داشت که تل آویو و چند کشور دیگر در جریان خلاصه مذاکرات قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از آسوشیتد پرس، «باراک اوباما» دیروز سه‌شنبه در کنفرانس خبری مشترک با «اشرف غنی‌ زی» همتای افغان خود گفت که وی درباره انتشار گزارشی پیرامون جاسوسی اسرائیل از مذاکرات محرمانه ایران و شش قدرت جهانی اظهار نظر نمی‌کند، اما اطمینان می‌دهد که اطلاعات درباره روند مذاکرات هسته‌ای با ایران به اسرائیل و کشورهای منطقه داده شده است.

اشاره رئیس جمهور آمریکا به جاسوسی رژیم صهیونیستی، گزارشی است که روزنامه وال استریت جورنال روز سوم فروردین منتشر کرد و مدعی شد که اسرائیل از مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5 پشت درهای بسته جاسوسی کرده است.

اوباما در ادامه مدعی شد که که مذاکرات تنها زمانی به توافق خواهد انجامید که آمریکا مطمئن باشد این توافق جلوی ساخت بمب هسته‌ای توسط ایران را خواهد گرفت.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت که بعد از توافق هسته‌ای، همه طرفین می‌توانند مانند خود وی در جریان جزئیات مذاکرات قرار بگیرند تا مطمئن شوند که توافق خوبی صورت گرفته است.

نظر شما