دیدار عیدانه جهانگیری با برخی مدیران اجرایی کشور

۱۳۹۴/۰۱/۰۷ - ۰۰:۲۱:۵۵
کد خبر: ۲۷۳۹۲۴
دیدار عیدانه جهانگیری با برخی مدیران اجرایی کشور

معاون اول رییس جمهوری در نخستین روز کاری از سال 94 با شماری از استانداران، معاونین دستگاههای اجرایی، مدیران عامل بانکها ، روسای سازمانها ، مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری دیدار کرد.

 

 

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، اسحاق جهانگیری در این دیدار که عصر امروز( چهارشنبه) انجام شد، با تبریک سال نو به همه مردم ایران، اظهار امیدواری کرد سال جدید سالی همراه با رونق اقتصادی، رفع مشکلات پیش روی کشور و سربلندی و موفقیت هرچه بیشتر برای ملت ایران باشد.


معاون اول رییس جمهور همچنین با ابراز خرسندی از بارش‌های اخیر باران در اقصی نقاط کشور، گفت: بهار امسال با نزول رحمت الهی همراه بود و امیدوارم شرایط اقلیمی کشور به گونه‌ای باشد که با صرفه جویی و بهینه سازی مصرف، شاهد کنترل مشکلات کم‌آبی و از بین رفتن خشکسالی در سراسر کشور باشیم.


وی همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، تلاش برای تحقق منویات ایشان را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه باید تلاش کنیم در سال جاری، با همدلی، وفاق ملی و تلاش هرچه بیشتر توسط دولت و ملت، زمینه رشد و توسعه کشور را فراهم آوریم.
در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، حاضرین در نشست، به تبریک سال نو و احوالپرسی با معاون اول رییس جمهور پرداختند و در خصوص موضوعات مختلف کشور گفتگو کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز