رییس جمهوری اهداف سفر خود به قشم را تشریح کرد؛

شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بازدید از طرحهای عمرانی جزیره قشم

۱۳۹۴/۰۱/۰۹ - ۱۱:۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۷۴۱۹۷
شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بازدید از طرحهای عمرانی جزیره قشم
رییس جمهوری، شرکت در جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور و بررسی و تصویب برنامه های این مناطق در سال ۹۴ بر مبنای اقتصاد مقاومتی و تحقق رونق و اشتغال، جذب سرمایه خارجی، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی در مناطق آزاد را از مهم ترین اهداف سفر خود به جزیره قشم عنوان کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه و در حاشیه بازدید از شرکت تولید همزمان آب و برق مپنا در جزیره قشم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این نشست قرار است برنامه های سال ۹۴ در مناطق آزاد بر مبنای اقتصاد مقاومتی و شرایط و فضای مناسب برای فعالیت و رونق اقتصادی که کشورمان گام به گام به آن نزدیک می شود، بررسی و نهایی شوند.

رییس جمهوری بازدید از چندین پروژه را از دیگر برنامه های این سفر دانست و با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت تولید همزمان آب و برق در جزیره قشم گفت: این شرکت مرکزی است که به طور همزمان به تولید برق و آب شیرین می پردازد و فرآیندی که طی آن آب دریا را شیرین می کند قابل ملاحظه است و می تواند در تمام مناطق جنوبی کشور و بخش های کم آب مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

دکتر روحانی، آب شیرین را یکی از نیازمندی های مهم مردم جزیره عنوان کرد و گفت: ضرورت دارد آب شرب مردم که قیمت مناسب و رسمی داشته باشد در اختیار مردم قرار گیرد و دولت در این زمینه حمایت و پشتیبانی لازم را در حد توان انجام خواهد داد.

رییس جمهوری تصریح کرد: فعالیت این شرکت اقدام بسیار ارزشمندی است و می توان این طرح را در سایر مناطقی که مشکل آب شیرین دارند مورد استفاده قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز