عرضه بیش از ۲۹ هزار تن محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران

۱۳۹۴/۰۱/۱۱ - ۱۰:۲۷:۲۰
کد خبر: ۲۷۴۴۸۶
عرضه بیش از ۲۹ هزار تن محصولات کشاورزی در بورس کالای ایران

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز جاری(سه شنبه) شاهد عرضه 29 هزار و 515 تن ذرت دانه ای و نخود متوسط استان های مختلف کشور است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، 14 هزار و 815 تن نخود متوسط استان های آذربایجان غربی، لرستان، همدان، ایلام و کردستان به قیمت پایه 12 هزار و 700 ریال برای هر کیلو گرم در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران عرضه می شود.


همچنین هشت هزار و 700 تن ذرت دانه ای استان های کرمانشاه، خوزستان، فارس، کرمان، ایلام، لرستان، یزد، کردستان و آذربایجان غربی به قیمت پایه 7 هزار و 500 ریال برای هر کیلو گرم در این تالار عرضه می شود.

علاوه بر این، 6 هزار تن ذرت دانه ای خراسان رضوی، قزوین، همدان، سمنان، تهران و استان مرکزی به قیمت پایه 8 هزار ریال برای عرضه در تالار محصولات کشاورزی روی تابلو می رود.

این گزارش حاکی است، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز میزبان عرضه 200 تن کک متالورژی شرکت کک سازی زرند است.

براساس این گزارش، 48 هزار و 918 تن فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی در این روز عرضه می شود که در صورت وجود تقاضا این میزان تا 54 هزار و 358تن نیز افزایش می یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز