شب زنده داری مردم ایران در شبی به وسعت تاریخ؛

مردان دیپلماسی روحانی امشب تاریخ را ورق می زنند

۱۳۹۴/۰۱/۱۲ - ۰۲:۲۱:۲۵
کد خبر: ۲۷۴۵۷۸
مردان دیپلماسی روحانی امشب تاریخ را ورق می زنند
مذاکرات هسته ای در لوزان سوئیس همچنان در جریان است و مردم ایران در اولین ساعات بامداد همچنان بیدار و در حال پیگیری مذاکرات هستند تا شاهد ورق خوردن برگی از تاریخ باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،اگر سری به شبکه های اجتماعی بزنید،یا اگر در همین ساعت خبرگزاری های داخلی رو مرور کنید متوجه خواهید شد شما هم یکی از میلیونها ایرانی هستید که در این ساعت از شب یا بهتر بگویم در این ساعت صبح پر انرژی بیدار مانده اید و مذاکرات را پیگیری می کنید.

بیش از 10 سال تنش هسته ای ایران و غرب در حال پایان است و این خبر می تواند نه فقط برای مردم ایران که برای مردم جهان خبری خوش باشد، به همین دلیل هم است که امشب قلب رسانه های جهان در لوزان می تپد و هر رسانه ای تلاش می کند تا "خبر خوش" را او به مردم جهان مخابره کند.

تیم مذاکره کننده هسته ای با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید کارویژه جدیدی را برای این مذاکرات تعریف کرد،مردان عرصه دیپلماسی حسن روحانی از همان روزهای اول با درایت و منطق رودرروی وزرای خارجه 6 قدرت بزرگ جهان نشستند تا بازستانند حقی را که غربی ها از این ملت گرفته اند و این دقایق و این لحظات تاریخ جهان در حال ورق خوردن است و افکار عمومی شاهد ،بی اغراق، بزرگترین رویداد تاریخ معاصر جهان هستند.

امروز ایران در صدر اخبار است آنهم نه به خاطر جنگ،نه به خاطر هجمه به یک کشور همسایه،نه به خاطر ناامنی و کشتار که به خاطر حضور قدرتمدانه دیپلماتهایش در عرصه مذاکرات هسته ای،امروز ایران در صدر اخبار است چون مردان سیاسی اش از رییس جمهوری تا مردان دیپلماسی مقتدرانه پای میز مذاکره با 6 قدرت جهان نشسته اند تا امتیازاتی که آنها از ایرانیان گرفته اند را باز پس گیرند و مردم ایران خوب می دانند امتیاز گرفتن از وزرای خارجی 6قدرت بزرگ جهان چندان راحت نیست.

مردم ایران در شبکه های اجتماعی،در صفحات خبرگزاری ها پای تلوزیون بیدار نشسته اند تا تاریخ را به چشم خود ببینند و به گوش خود بشنوند که امشب برگی از تاریخ در لوزان سوئیس ورق می خورد و ایران باردیگر سربلند از رویداد بیرون می آید.

نظر شما
نظرات
علي مظفري
|
-
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
0
0
انشالله يك توافق خوب بدون هيچگونه قصدوغرض سياسي انجام پذيرد.وتاثير زيادي درخصوص معيشت مردم ومهمتر ازآن عزت وشرف مردم حفظ شود
خبرنگاري برنا درسته مامردم مظلوم بندر عباس بغير پنج نماينده كسي در مركز نداريم اينقدر دراستانمون حق كشي وظلم فرياد ميزندكه طبعاتش درآينده فراگير خواهددر زمينه اشتغال حقمون استانهاي همجوار ونيز فراتر از آن ميخورند نگذاريد مردم همانند قضيه الحاقيه پارسيان درصورت عدم رسيدگي به اموراتشان دوباره حركت نمايند خبرنگاري عزي سري به بندرعباس بزنيد سوژه فراوان يافت ميشود
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز