پیام تبریک واعظی به تیم هسته‌ای ؛

تلاش خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده منجر به موفقیت در مذاکرات شد

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۷۴۷۹۴
تلاش خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده منجر به موفقیت در مذاکرات شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاش های خستگی ناپذیر و مذاکرات هوشمندانه محمدجواد ظریف و تیم همراه وی موجب به رسمیت شناختن حفظ دستاوردهای هسته ای ایران شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی طی پیامی در شبکه اجتماعی خود ضمن تبریک موفقیت های اخیر محمدجواد ظریف و تیم مذاکره کننده به مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و مردم ایران، افزود: تلاش های خستگی ناپذیر و مذاکرات هوشمندانه و با تدبیر دوست و برادر عزیزم ظریف و تیم همراه او موجب به رسمیت شناخته شدن حق استفاده صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته ای و حفظ دستاوردهای هسته ای کشور شد.

این موفقیت بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (حفظه الله) و رییس جمهور که حمایت ها و هدایت های شان نقش به سزایی در تحقق این موفقیت بزرگ داشت و همچنین مردم فهیم و عزیز ایران تبریک عرض می نمایم.

تلاشهای جهادگونه و تدبیر و توانمندی های وزیر امور خارجه توانست تصویر و موقعیت جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان ارتقاء بخشد که به او خسته نباشید عرض می کنم.

مطمئن هستم با این هوشمندی و درایتی که تاکنون در این مذاکرات داشتیم نتیجه نهایی سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم عزیزمان خواهد بود.

برای همه دولتمردان فرهیخته این مرز و بوم آرزوی توفیق و سعادت دارم.

نظر شما