با صدور پیام‌های جداگانه؛

سطانی‌فر موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای را به روحانی و ظریف تبریک گفت

۱۳۹۴/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۰:۳۲
کد خبر: ۲۷۴۸۱۲
سطانی‌فر موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای را به روحانی و ظریف تبریک گفت
 

رییس سازمان میراث فرهنگی موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای را به دکتر روحانی و وزیر امور خارجه تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور پیام‌های جداگانه، موفقیت جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های بزرگ جهانی به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری کشور و دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه تبریک گفت.

متن پیام تبریک مسعود سلطانی‌فر خطاب به رییس‌جمهور به این شرح است:

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات

کسب موفقیت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات نفس گیر هسته ای و اثبات حقانیت نظام اسلامی در پیشبرد اهداف صلح آمیز هسته ای و رفع تحریم های ظالمانه و ناعادلانه بین المللی را به جنابعالی و تیم مذاکره کننده به ویژه دکتر محمد جواد ظریف وزیر خارجه پر تلاش کشورمان و همه مردم ایران تبریک و تهنیت می گویم.

بدون تردید این موفقیت که حاصل تدابیر و برنامه ریزی های داهیانه دولت تدبیر و امید و تحت هدایت های عالمانه و حمایت های بی نظیر رهبری معظم انقلاب اسلامی است همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید.

خوشبخانه با رهنمودها و سیاستگذاری های جنابعالی به عنوان رییس جمهور منتخب مردم شریف ایران، تیم ورزیده دیپلماتیک ایران توانست در ماراتن نفس گیر مذاکرات هسته ای، در برابر قدرت های بزرگ جهان با قدرت و صلابت بی نظیری، از حقوق هسته ای ملت ایران به خوبی دفاع کرده و ضمن حفظ حقوق همه جانبه هسته ای کشور، جهان را مجبور به پذیرش فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران نماید.

اینک که چشم اندازی نو فرا روی اقتصاد و همکاری های بین المللی گشوده شده است، با اتکال به ذات مقدس الهی و پشتوانه مردم صبور و صلح دوست ایران، مراحل جدیدی پیش روی توسعه و آبادانی ایران عزیز گشوده شده و با رفع تحریم های نا به حق و غیر قانونی و ظالمانه بین المللی، زمینه همکاری های گسترده جهانی در حوزه های مختلف فراهم شده است.

امید است در سالی که مزین به شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» است در سایه این همدلی و همزبانی متقابل، ایران عزیز هر روز بالنده تر از گذشته راه های سعادت و تعالی را بپیماید.

برای جنابعالی و همه خدمت‌ گزاران ملت در دولت تدبیر و امید سلامتی و موفقیت روز افزون آرزومندم. این عیدی بی نظیر در طلیعه سال جدید، کام همه مردم ایران را شیرین کرد.»

متن پیام تبریک رییس سازمان میراث فرهنگی خطاب به وزیر امور خارجه نیز به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف

وزیر محترم امور خارجه

با سلام و تحیات

کسب موفقیت بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای با قدرت های بزرگ جهانی و اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران در پیشبرد اهداف صلح آمیز هسته ای را به جنابعالی و تیم پرتلاش دیپلماتیک کشورمان و همه ملت ایران تبریک و تهنیت می گویم.

بدون تردید نام حضرتعالی در تاریخ سیاسی ایران در زمره پر افتخار ترین رجل سیاسی کشور ثبت خواهد شد. در تمام مدت زمانی که شما و تیم دیپلماتیک دولت تدبیر و امید در ماراتن نفس گیر مذاکرات هسته ای در برابر قدرت های بزرگ جهان به دفاع از حقوق حقه ایران اسلامی می پرداختید دعای خیر میلیون ها انسان مومن و وطن دوست پشتوانه تلاش های شما بود.

کسب حقوق عالیه کشور و رفع تحریم های ظالمانه و ناعادلانه و غیر قانونی بین المللی به عنوان مدال افتخاری بر سینه شما و مذاکره کنندگان هسته ای کشور خواهد درخشید. اینکه که در سایه تدابیر هوشمندانه دولت تدبیر و امید و حمایت های ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر حسن روحانی و رهنمودهای بی نظیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، این موفقیت نصیب ملت بزرگ ایران شده است جا دارد از شما به عنوان فرزند برومند ملت ایران که با شجاعت و درایت تمام این مذاکرات را تا بدین جا پیش برده اید تقدیر و تشکر شود. بدون شک در ادامه این راه تا تحقق کامل حقوق مردم ایران، حمایت های همه جانبه دولت و ملت همچون گذشته ، پشتوانه شما خواهد بود.

اینک که جهان به صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران اذعان کرده و حقوق مردم ایران در این زمینه را به رسمیت شناخته است به طور قطع افق های جدیدی فرا روی اقتصاد کشور به ویژه در زمینه همکاری های بین المللی گشوده شده و توسعه و آبادانی ایران عزیز روند رو به شتاب بیشتری خواهد گرفت.

برای جنابعالی و همه همکاران تیم مذاکراه کننده، همراه با همه ملت ایران، آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم. این بهترین عیدی شما به ملت ایران در طلیعه سال جدید بود و کام مردم را در آخرین روزهای تعطیلات نوروزی شیرین کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز