شهربانو امانی در گفت و گو با برنا:

اگر ظریف و صالحی خائن هستند پس چه کسی خادم است؟!

۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۱۴:۳۸:۲۰
کد خبر: ۲۷۴۹۸۳
اگر ظریف و صالحی خائن هستند پس چه کسی خادم است؟!
من نمی خواهم این رسانه ها را خیانت کار بدانم و کسی را متهم کنم ولی متاسفانه همیشه قدرت دست این افراد بوده و در یک دوره هشت ساله با مسوولیتی که داشتند منافع کشور را به تاراج گذاشتند که در نهایت چیزی جز گرفتاری برای مردم و کشور در پی نداشت.

سرویس سیاسی برنا: شهربانوامانی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و فعال  سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا درباره واکنش برخی رسانه های وابسته به دلواپسان قبل از قرائت کامل بیانه لوزان و خیانت کار دانستن تیم هسته ای گفت: فرافکنی و اتهام زنی در واقع رفتار همیشگی عده ای در کشور است. می خواهم جوابم را این طور بدهم اگر وزیر امور خارجه کشور یا وزیر امور خارجه قبلی که در حال حاضر رئیس سازمان انرژی هسته ای است و سایر کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند خائن هستند خادمین مردم پس  چه کسانی هستند؟

 

وی افزود: در طول تاریخ کشور به ندرت وزیر امور خارجه ای مثل دکتر ظریف داشتیم واین موضوع باعث افتخاراست. محمد جواد ظریف جهان و روابط بین الملل را می شناسد. به نظر من یک عده نگرانی و دغدغه دارند که با شفاف سازی و حل مشکلات تحریم ها و مشکلات ناشی از تقابل با جهان و ایجاد اعتماد سازی منافعشان به خطر بیفتد.

 

این فعال سیاسی تاکید کرد:ما در دوره آقای خاتمی با تفاهم و اعتماد سازی بیشترین توسعه دانش هسته ای را در کشور شاهد بودیم .

 

وی درباره موج تخریب تیم هسته ای در برخی رسانه ها گفت:من نمی خواهم این رسانه ها را خیانت کار بدانم و کسی را متهم کنم ولی متاسفانه همیشه قدرت دست این افراد بوده و در یک دوره هشت ساله با مسوولیتی که داشتند منافع کشور را به تاراج گذاشتند که در نهایت چیزی جز گرفتاری برای مردم و کشور در پی نداشت.

 

این نماینده سابق مجلس گفت: متاسفانه رسانه به عنوان تاثیرگذارترین ابزار در دست مردم هم به طور غالب در اختیار این گروه است.علیرغم یک چنین رانت هایی که دست یک جریان خاص و این گروه است مردم اخبارشان را از جاهای دیگر می گیرند و خوشبختانه ما می بینیم که نسل جوان و طبقه متوسط که در گذشته مشکلات بسیار عدیده ای بر آنها تحمیل شد می بینیم که به درستی و با عقلانیت از رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی کسب خبر می کنند.

 

 وی در پایان گفت:زمانی که تیم مذاکره کننده درشرایط بسیار سختی قرار داشت همه ملت ایران بر سر سفره هفت سین بودند و برایشان دعا می کردند و چشم امید داشتند که آقای دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده ظریفانه و عادلانه و با عزت منافع کشور را حفظ می کنند.

 

فکر می کنم می توان این اتفاقی که در بدو شروع سال 1394 اتفاق افتاد و تعامل و اعتمادسازی با قدرتمندان جهان به وجود آمد این را به فال نیک بگیریم .دلواپسان هم در واقع با فعالیت هایشان فقط با دشمنانی چون اسراییل هم صدا می شوند و باعث میشوند که صدای آن ها در جهان رساتر شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز