دکتر روحانی درگذشت نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت

۱۳۹۴/۰۱/۲۱ - ۱۵:۱۲:۱۷
کد خبر: ۲۷۶۳۴۶
دکتر روحانی درگذشت نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت
رییس جمهوری در پیامی درگذشت مهندس علی اکبر آقایی مغانجویی نماینده مردم شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت و برای آن خدمتگزار صدیق رحمت واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، متن حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت مهندس علی اکبر آقایی مغانجویی نماینده محترم مردم شریف شهرستان سلماس در مجلس شورای اسلامی، باعث تألم و تاثر فراوان شد. این نماینده تلاشگر و مردمی با چهار دوره افتخار نمایندگی، کارنامه ای پربار از خدمت و تعهد دلسوزانه نسبت به مردم و نظام اسلامی از خود به جای گذاشت.

اینجانب به مردم غیور استان آذربایجان غربی به ویژه مردم عزیز شهرستان سلماس، خانواده محترم داغدار و همکاران ایشان در مجلس شورای اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن خدمتگزار صدیق رحمت واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

 

نظر شما
نظرات
احسان
|
-
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
0
• برخی دستگاه های اجرایی نظیر سازمان پزشکی قانونی، سازمان انتقال خون، سازمان دامپزشکی و سازمان زندان ها براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی از پرداخت های قابل توجهی حتی تا میزان سه برابر حقوق و مزایای دریافتی تحت عنوان فوق العاده جذب برخوردار شدند.

• بند ب ماده (۲۰) قانون برنامه پنجم نیز بسیاری از کارمندان دستگاه های اجرایی مشمول قانون نظیر دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی و صندوق رفاه دانشجویان را از شمول قانون مدیریت خدمات کشوری خارج کرد که نتیجتاً ضوابط پرداخت جدیدی را اجرا می کنند.

• قوه قضاییه نیز با مصوبه ای که به استناد بند الف ماده (۵۰) قانون برنامه پنجم توسعه از هیات وزیران گرفت، حقوق کارمندان خود را حداقل به میزان ۵۰ درصد افزایش داده است.

• وزارت کشور نیز براساس تصویبنامه شماره ۶۳۱۳۲/ت ۴۸۷۵۳ ه مورخ ۲۰/۳/۱۳۹۲ حقوق کارمندان خود را تا ۳۵% افزایش داد.

• سازمان ها و نهادهای عمومی غیر دولتی نیز که بعضاً دارای وابستگی سازمانی و مالی به دولت هستند غالباً از مکانیزم های بخش خصوصی تبعیت می کنند و وجوهی خارج از قاعده را به کارکنان و مدیران خود پرداخت می کنند.

از جمله این سازمان ها می توان به سازمان تامین اجتماعی که صاحبان اصلی آن کارگران و کارکنان کشور هستند و صدا و سیما که بخشی از حاکمیت محسوب می شود اشاره کرد که قواعد پرداخت مخصوص به خود دارند.
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز