رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور خبر داد؛

معافیت جایگاه‌داران از پرداخت مالیات

۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۰:۲۸:۱۱
کد خبر: ۲۷۶۷۲۷
معافیت جایگاه‌داران از پرداخت مالیات
رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور از تصویب کارمزد منطقی توسط ‌شورای اقتصاد در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: با اجرای آن ۴ نوع کارمزد پایه، ویژه، تشویقی و درجه بندی در جایگاه‌ها اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا،اردشیر دادرس از تصویب کارمزد منطقی توسط ‌ شورای اقتصاد در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: با نهایی‌شدن این موضوع 4 نوع کارمزد پایه، ویژه، تشویقی و درجه بندی در جایگاه‌ها اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین مالیات بر ارزش‌ افزوده طبق دستور وزیر نفت قرار است از جایگاه‌ها گرفته نشود. در گذشته توفیق اجباری بود که مالیات از این بخش گرفته می‌شد بنابراین با معافیت مالیاتی، جایگاه‌داران سی‌ان‌جی حقوق از دست رفته را بدست خواهند آورد.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور همچنین از مذاکره با بانکها برای اخذ تسهیلات برای توسعه جایگاه‌ها خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی شده تا تسهیلات از بانک‌ها یا از صندوق توسعه با اختصارئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی کشور از تصویب کارمزد منطقی توسط ‌شورای اقتصاد در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: با اجرای آن ۴ نوع کارمزد پایه، ویژه، تشویقی و درجه بندی در جایگاه‌ها اعمال خواهد شد.ص خط اعتباری برای توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی تخصیص داده شود.

 

نظر شما