ملاقات بعد از ۶۷۷ روز؛

حضور مردم گیلان از ساعات اولیه امروز برای استقبال از ریاست جمهوری

۱۳۹۴/۰۱/۲۶ - ۰۷:۵۵:۴۸
کد خبر: ۲۷۷۵۶۳
حضور مردم گیلان از ساعات اولیه امروز برای استقبال از ریاست جمهوری
ورزشگاه شهید عضدی رشت از ساعات اولیه امروز چهارشنبه میزبان مردمی بود که چشم انتظار رئیس جمهوری خود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گیلان، مردم گیلان، پیرو و جوان، زن و مرد از ساعت 7:30 دقیقه صبح امروز که درب ورزشگاه شهید عضدی گشوده شد برای دیدار با دکتر روحانی وارد ورزشگاه رشت محل سخنرانی عمومی رئیس جمهوری شدند. حضور ورزشکاران و قهرمانان ورزشی با لباس های ورزشی خود از ابتدای صبح مشهود و چشم گیر است. خبرنگاران رسانه های مکتوب و تصویری نیز برای پوشش این سخنرانی ساعت 8 صبح امروز وارد ورزشگاه شدند.

مسیر حرکت ریاست جمهوری و هیات دولت که از فرودگاه سردار جنگل رشت به سمت ورزشگاه است نیز شاهد حضور استقبال کنندگانی است که مشتاق دیدار دکتر روحانی هستند. به گفته قیومی معاون ارتباطات ریاست جمهوری دکتر روحانی ساعت 10 صبح امروز وارد فرودگاه سردار جنگل خواهند شد؛ رییس جمهوری ساعت 11 در ورزشگاه شهید عضدی دیدار عمومی با مردم دارد، ساعت 16:50 دقیقه در نشست با علما، ایثارگران و برگزیدگان شرکت می کنند و ساعت 18 با سرمایه گزاران دیدار خواهند داشت.

آخرین سفر رئیس جمهوری دکتر روحانی به 19 خرداد 92 که حال و هوای انتخابات در گیلان رنگ و بوی دیگری داشت بر می گردد اما امروز ششصد و هفتاد و هفت روز از آن تاریخ گذشته که مناقشات بین المللی به مذاکرات و سپس به تفاهم مبدل شده و همه این مردم امیدوارند در آینده نه چندان دور به توافق تبدیل شود. توافقی که عزت ملت همچون مذاکرات لوزان پابرجا باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز